* نمایندگی تعزیرات حکومتی در شهرستان راسک افتتاح شد
پ
کد خبر : ۱۹۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵ -24 August 2020
رییس اداره تعزیرات حکومتی ایرانشهر گفت: نمایندگی تعزیرات حکومتی در شهرستان راسک به مناسبت هفته دولت با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان افتتاح شد.
به گزارش «آزادی» فردین شهبازی روز دوشنبه در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با توجه به درخواست‌های متعدد مردم و مسوولان راسک در خصوص ضرورت فعال سازی اداره تعزیرات حکومتی و تشدید نظارت ها، با پیگیری مدیریت تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان و موافقت سازمان، نمایندگی تعزیرات حکومتی تحت نظارت تعزیرات حکومتی ایرانشهر افتتاح و در آینده نزدیک نیز تبدیل به اداره خواهد شد.

وی گفت: تسریع در رسیدگی به پرونده ها، کاهش هزینه ها، تکریم ارباب رجوع به منظور جلوگیری از تردد‌ها و اثربخشی بیشتر در برخورد با متخلفان و تشدید نظارت‌ها و برگزاری مستمر گشت‌های مشترک در سطح شهرستان از مهمترین اهداف راه اندازی این نمایندگی بوده است.

رییس اداره تعزیرات حکومتی ایرانشهر افزود: حوزه جنوب استان به دلیل وجود منطقه آزاد در چابهار و مرز مشترک آبی و خاکی با برخی کشور‌ها از جمله پاکستان و عمان با حجم بالای قاچاق کالا روبرو است که در تلاشیم با برخورد دقیق و فوری علاوه بر مبارزه با قاچاق کالا شاهد کاهش آمار این پدیده شوم باشیم.
منبع: ایرنا
برچسب ها: آزادی ، تعزیرات ، راسک ، افتتاح
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: