* جمهوری اسلامی ایران هیمنه آمریکا را شکست
پ
کد خبر : ۱۹۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶ -22 August 2020
فرماندار قصرشیرین گفت: امروز دنیا به قدرت جمهوری اسلامی ایران باور دارد، زیرا کشور ما تنها قدرتی است که توانست هیمنه آمریکا را در دنیا بشکند.
به گزارش «آزادی» رادعلی تاتار روز شنبه در حاشیه دیدار امام جمعه اهل سنت قصرشیرین به مناسبت هفته دولت با قدردانی از تلاش‌های ارزنده دولت، با اشاره به موضع گیری کشور‌های اروپایی در قبال تحریم‌های ایران، افزود: ایران یک غرور ملی است که باید مردم به آن ببالند.

وی اظهار داشت: نخستین بار در دنیا است که کشور‌های غربی در مقابل موضع گیری‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایستادگی می‌کنند و این نشانه عظمت و قدرت جمهوری اسلامی ایران با مدیریت رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب گفت: دولت تدبیر و امید علاوه بر دیپلماسی قوی در عرصه سیاست خارجی در زمینه طرح‌های عمرانی خدمات خوبی ارایه کرده است.

تاتار ادامه داد: امروز با وجود تحریم‌های ظالمانه که با شکست مواجه شده است و با کاهش فروش نفت، دولت به خوبی توانسته است بدون فروش نفت کشور را اداره کند.

فرماندار قصرشیرین گفت: هفته دولت امسال ۲۸ میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان طرح در بخش‌های مختلف عمرانی، خدماتی و تولیدی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: این اعتبار برای اجرای ۲۵ طرح در این شهرستان در بخش‌های مختلف شامل بهره برداری از ۱۶۰ واحد مسکونی مسکن مهر، اجرای روکش آسفالت، جدول گذاری، بهسازی راه‌های روستایی و افتتاح واحد پرورش مرغ تخمگذار هزینه شده است.

امام جمعه اهل سنت قصرشیرین هم در این دیدار با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت گفت: جمهوری اسلامی ایران خدمات زیادی در طول چند سال گذشته ارایه کرده است.

ماموستا ملا عادل غلامی افزود: مقام معظم رهبری یک نعمت بزرگ برای جهان اسلام است و وجود ایشان در کشور مایه آرامش و امنیت برای جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: دولت با دست‌های خالی و تحریم‌های ناجوانمردانه خدمات خوبی ارایه کرده است و در این هفته شاهد افتتاح و بهره برداری طرح‌های زیادی در سراسر کشور خواهیم بود.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت، ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرز‌ها ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان فعال است.
منبع: ایرنا
برچسب ها: آزادی ، ایران ، آمریکا ، شکست
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: