* آمریکا به هیچ معاهده بین‌المللی مقید نیست
پ
کد خبر : ۱۹۸۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴ -21 August 2020
امام جمعه آران و بیدگل گفت: استکبار جهانی به جز منافع خود به هیچ چیز دیگر نمی‌اندیشد و بر این اساس در مقابل زیاده خواهی‌های آمریکا تنها مقاومت چاره ساز است.
به گزارش «آزادی»  حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل با اشاره به فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری امام حسین (ع) اظهار داشت: شروع ماه محرم با هفته امر به معروف و نهی از منکر همزمان می‌شود که این نشان از جایگاه و اهمیت این فریضه فراموش شده در دین مبین اسلام است.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید در تمام روز‌ها و ماه‌های سال به عنوان یک موضوع مهم مورد توجه مردم باشد، ابراز داشت: روح کربلا و حماسه امام حسین (ع) در امر به معروف و نهی از منکر خلاصه شده است.

امام جمعه آران و بیدگل با اشاره به شکست آمریکا در تصویب قطعنامه بر علیه ایران در سازمان ملل متحد تصریح کرد: این مهم نشان دهنده شکست آمریکا در صحنه‌های مختلف بین المللی بر علیه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه حتی اروپایی‌ها هم در این قطعنامه آمریکا را همراهی نکردند، بیان داشت: البته به گفته رهبر معظم انقلاب ما حتی به اروپایی‌ها هم اعتماد نداریم چراکه سابقه آن‌ها در مقابل مردم ایران بسیار تاریک است.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به اینکه مقاومت یک اصل برای مقابله با دشمن و استکبار جهانی است، یادآور شد: سخنی غیر از مقاومت در برابر دشمن نتیجه‌ای جز شکست ندارد.

وی با اشاره به بدعهدی و پیمان‌شکنی آمریکا در برجام افزود: آمریکا به هیچ معاهده بین المللی مقید نیست و به غیر از منافع خود به هیچ چیز دیگر نمی‌اندیشد و بر همین مبنا باید در مقابل زیاده خواهی‌های استکبار جهانی مقاومت کرد.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: