* پول بیت المال نباید به جیب افراد مفت‌خور برود
پ
کد خبر : ۱۹۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴ -19 August 2020
نماینده مردم بافق در مجلس گفت: تیم‌های ورزشی تافته جدابافته نیستند و اموال بیت المال نباید به جیب یک مشت افراد مفت خور برود.
به گزارش «آزادی» ، محمدرضا صباغیان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی اظهار داشت: متاسفانه میزان حقوق فرهنگیانی که پیش از مهر بازنشسته شده اند با کسانی که پس از مهر ماه بازنشسته شده اند تفاوت زیادی دارد که این تبعیض و بی عدالتی است و باید این مشکل حل شود.

وی بیان کرد: همچنین برخی از کارکنان وزارت آموزش و پرورش بیش از یک سال است که بازنشسته شده اند، اما پاداش بازنشستگی خود را دریافت نکرده اند.

نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس بیان کرد: از یک سو گفته می‌شود پول برای پرداخت بازنشستگان وجود ندارد و از سوی دیگر پول بیت المال به جیب یک مشت افراد مفت خور می‌رود و سوال ما این است که آیا تیم‌های ورزشی تافته جدا بافته هستند؟

صباغیان بیان کرد: قرار است ۱۶۰ میلیارد تومان به خاطر تخلف و قصور در انعقاد قرارداد به یک مربی خارجی داده شود و دستگاه‌های نظارتی قطعا باید به این موضوع وارد شوند.

وی همچنین با انتقاد از گرانی ها، گفت: رئیس جمهور بهتر است یک ماه دستگاه‌های نظارتی را به مرخصی بفرستد چرا که بود و نبود آن‌ها فرقی نمی‌کنند و به خوبی نظارت خود را انجام نمی‌دهند.
 
منبع: مهر
برچسب ها: آزادی ، پول ، بیت المال ، مفت خور
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: