* همکاری مسئولان و رسانه‌ها وکاهش مشکلات جامعه می‌شود
پ
کد خبر : ۱۹۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹ -15 August 2020
جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: همکاری مسئولان و رسانه‌ها باعث برطرف شدن مشکلات جامعه می‌شود و مدیری که از رسانه‌ها دوری کند محکوم به فراموشی است.
به گزارش «آزادی» ، سردار یدالله بوعلی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت روز خبرنگار بیان کرد: مدیران باید همواره در صحنه باشند از این رو اگر مدیری تنها به پشت تمیز نشستن عادت کند او مدیر نیست و تنها مجری است.

وی اضافه کرد: در بررسی مشکلات نباید از موضوعاتی که در جامعه حائز اهمیت است چشم پوشی شود از این رو خبرنگاران باید با توجه به موضوعات مهم جامعه در این راستا تلاش کنند که با گوش زد کردن موضوعات به مسئولان نقشی در برطرف کردن مشکلات جامعه داشته باشند.

سردار بوعلی یادآور شد: مدیرانی که فراموش می‌کنند رسانه‌ها در جامعه چه نقش اثرگذاری دارند محکوم به فراموشی اند، زیرا محور تمامی فعالیت‌های مهم اجتماعی از رسانه گذشته و اصحاب رسانه نقش ویژه‌ای در بهبود اطلاع رسانی و کارکرد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.

وی در خصوص کارکرد بسیج در جامعه نیز تصریح کرد: ٢١سازمان در نهاد بسیج فعالیت دارند و اگر تمامی این اقشار در کنار هم با وحدت رویه فعالیت کنند خواهیم دید که مشکلات جامعه به حد قابل توجه‌ای کاهش خواهد داشت.

او به رسانه‌ها نیز توصیه کرد: رسانه‌ها کارکرد بسیار مهمی در جامعه دارند و در کنار مسئولان اگر قرار بگیرند در خواهیم یافت که مشکلات قشر محروم جامعه بیش از پیش در معرض دید قرار خواهد گرفت و این آمال کاهش محسوسی خواهد داشت.
منبع: مهر
برچسب ها: آزادی ، همکاری ، مسئولان ، جامعه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: