* معرفت الهی ثمره حضور در مجالس علمی و قرآنی است
پ
کد خبر : ۱۷۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸ -08 May 2020
مدیریت حوزه علمیه خواهران استان بوشهرگفت: آگاهی دینی و معرفت الهی ثمره حضور در مجالس علمی و قرآنی است که مایه نجات از شرک و کفر و گرایش به توحید و ایمان و وسیله رهایی از ظلم و رسیدن به عدل، نجات از فسق، عصیان و دست یابی به طاعت و تقواست.
به گزارش «آزادی» حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی روز جمعه در مجلس پاسداشت شهدای معلم در بوشهر افزود: همه ما انسان‌ها به صورت مستقیم و غیر مستقیم از شاگردان کلاس درس آموزه‌های ایمانی و اسلامی پروردگار متعال هستیم و پیامبران و اولیای الهی و پیشوایان دینی سفیران هدایت و مظهر تقوا و وارثان علم خدا هستند.

وی خشیت الهی، ابلاغ رسالت و نترسیدن، فروتنی و تسلیم در برابر قرآن، گریه و مناجات، زمان شناسی و خودشناسی را از ویژگی‌های عالمان مورد احترام در کتاب آسمانی قرآن کریم عنوان کرد.

مدیرحوزه علمیه خواهران استان بوشهربا تاکید بر ضرورت و اهمیت مشورت ادامه داد: شایسته است مسلمانان و امت توحیدی، کار‌های مهم به ویژه امور اجتماعی را با مشورت انجام دهند.

اسماعیلی گفت: گذشت و ایثار، به فکر عاقبت کار، مصالح و مفاسد آن بودن، مدارا با مردم راضی به حکم الهی، قناعت و میانه روی در امور زندگی، بهره بردن مردم از فضل و کرم باعث لذت و پیشرفت در زندگی انسان می‌شود.
منبع: ایرنا
برچسب ها: آزادی ، معرفت ، ثمره ، علمی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: