* انهدام باندهای اسکیمر و فروش داروی کرونا
پ
کد خبر : ۱۷۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲ -26 April 2020
رئیس پلیس پایتخت از دستگیری چهار باند اسکیمر که علی رغم تلاش های شبانه روزی پلیس فتا توانسته بودند کلاهبرداری کنند، خبر داد.
به گزارش «آزادی» ، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت صبح امروز در حاشیه دستگیری متهمان کلاهبردار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چهار باند اسکیمر علی رغم تلاش‌های شبانه روزی پلیس فتا توانستند کلاهبرداری کنند.

وی افزود: این باندها کسب و کار سیار داشتند و کارت‌های مردم را می‌گرفتند و اکثر مردم هم کارت‌های خود را می‌دادند و تا به این لحظه ۳۸۰ نفر شاکی داشتند که این افراد بالغ بر ۴ میلیارد تومان کلاهبرداری کردند.

سردار رحیمی بیان کرد: اصناف تاکید کرده‌اند که پزهای بانکی در دسترس مردم باشد و از مردم هم درخواست می‌کنیم که خودشان از دستگاه پز استفاده کنند.

وی گفت: گروه بعدی یک باند ۸ نفره هستند که داروهایی که مرتبط با کرونا هست را با قیمت‌های خیلی سنگین در فضای مجازی به فروش می‌رساندند.

رئیس پلیس پایتخت گفت: امسال ما در فضای مجازی یک حالت تهاجمی داریم و اجازه کوچک‌ترین تخلف را در فضای مجازی به متخلفان نمی‌دهیم.

سردار رحیمی گفت: علیرغم اینکه ناجا وظیفه‌ای برای جمع آوری معتادان ندارد اما آماده‌ایم ظرف ۴۸ ساعت معتادان را جمع آوری کنیم.

وی گفت: هیچ دستگاه‌هایی تا به این لحظه‌ای برای جمع آوری معتادان متجاهر وظیفه‌ای تقبل نکرده و حتی بهزیستی و شهرداری هم هیچ ظرفیتی را در اختیار پلیس قرار نداده است.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: بیش از ۶ ماه تلاش کردیم بخش زیادی از مناطق تهران را پاکسازی کردیم ولی تمام این تلاش‌ها با این بی توجهی‌ها نقش بر آب شد.
منبع: مهر
برچسب ها: آزادی ، انهدام ، باند ، دارو ، کرونا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: