* کشف مواد مخدر در شهرستان خاش
پ
کد خبر : ۹۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳ -04 August 2019
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه پلیس با سوداگران مرگ و کشف یک تن و ۴۲۵کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان خاش خبر داد.
به گزارش «آزادی»  سردار محمد قنبری اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر جابجایی محموله سنگین مواد افیونی توسط قاچاقچیان مسلح از مناطق مرزی به حوزه استحفاظی شهرستان خاش موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان خاش در این عملیات که با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همراه بود در قالب چند تیم پوششی با اقدامات گسترده تخصصی و رصد منطقه، موفق شدند ساعت سه بامداد امروز ضمن شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان با اجرای کمین در مسیر عبور آنان، ۲ خودرو وانت حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک درگیری مسلحانه آنان را زمین گیر کنند.

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان ادامه داد: در این درگیری مسلحانه تکاوران پلیس، که ساعتی به طول انجامید سوداگران مرگ با تنگ شدن عرصه بر خود ضمن رها کردن خودرو‌ها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار قنبری بیان داشت: در این عملیات در پاکسازی از منطقه و ۲ خودرو وانت، یک تن و ۱۸۰کیلو و ۳۹۰ گرم تریاک، ۱۲۵کیلو و ۸۰۰گرم حشیش، ۱۱۸کیلو و ۸۷۰ گرم سایر مواد مخدر کشف شد.

وی تصریح کرد: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی باند‌های قاچاق، سوداگران مرگ در امان نخواهند بود؛ چراکه چشمان تیز بین پلیس، هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است.
برچسب ها: آزادی ، کشف ، خاش
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: