* حرکت نیروی دریای و سپاه سلحشورانه بود
پ
کد خبر : ۹۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵ -24 July 2019
نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی گفت: حرکت نیروی دریایی و سپاه جهت توقیف نفتکش انگلیسی سلحشورانه بود.
به گزارش «آزادی» ، محمد محمودی شاه‌نشین پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان شهریار طی سخنانی با اشاره به اینکه یکی از معضلات اساسی امروز کشور موضوع بیکاری است اظهار داشت: باید با اتحاد و همدلی زمینه برای رونق تولید فراهم شود.

وی صیانت از اشتغال را راه بسیار مناسبی برای برون رفت از شرایط اقتصادی کنونی دانست و با انتقاد از مدت زمان صدور استعلام برای فعالیت‌های تولیدی گفت: در این زمینه اگر بخواهیم خود را با دیگر کشور‌ها مقایسه کنیم می‌بینیم که مدت زمان استعلام و صدور اجازه فعالیت‌ها برای کشور‌های دیگر ۳ ماه و در کشور ما بیش از یک سال می‌باشد که اصلاً خوب نیست و این مسئله باید اصلاح شود.

نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حرکت نیروی دریایی و سپاه جهت توقیف نفتکش انگلیسی بسیار سلحشورانه بوده است گفت: سال‌ها بود که تنگه هرمز جولانگاه ناوچه‌های آمریکایی و انگلیسی بوده و تن به هیچ ضابطه‌ای در عبور و مرور خود نمی‌دادند، اما اکنون با ابتکار سپاه مقررات عبوری برای آن‌ها مشخص شد و در حال حار مدیریت خلیج فارس و تنگه هرمز برعهده جمهوری اسلامی است و دشمنان می‌دانند که هر گونه ایجاد تنش در خلیج فارس تبعات سنگینی برای جامعه جهانی به همراه خواهد داشت.

محمودی شاهنشین با تاکید بر حذف بروکراسی‌های دست و پاگیر اداری بیان داشت: باید شرایط برای سرمایه‌گذاران تسهیل شود لذا مسئولان مأموریت دارند ضمن تعامل با مردم، شرایط فعالیت را برای رونق تولید و ایجاد اشتغال به ویژه برای جوانان تسهیل کنند
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: