* ادامه کاهش تعهدات بر جامی از سوی ایران
پ
کد خبر : ۸۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰ -19 July 2019
امام جمعه گلستان گفت: کاهش تعهدات بر جامی از سوی ایران قطعاً ادامه پیدا خواهد کرد.
به گزارش «آزادی» ، حجت الاسلام محمود نورپور در خطبه دوم نماز جمعه گلستان با اشاره به بیانات و ارشادات مقام معظم رهبری در جمع ائمه جمعه کشور و نصایح و تذکرات ارزشمند و تأثیر گذاری برای امامان جمعه داشت اظهار داشت: در این دیدار بر نماز جمعه که امری بسیار مهم، تأمین کننده نیاز جامعه، اجتماع و همدلی و زمینه ساز استقرار گفتمان‌های عالی و بصیرت بخش تاکید شد.

نورپور در ادامه به رفتار متکبرانه اروپایی‌ها اشاره کرد و افزود: کاهش تعهدات بر جامی قطعاً ادامه پیدا خواهد کرد و برادران و خواهران ما به همه تعهدات خود در برجام و حتی بالاتر از آن عمل کردند، ولی آمریکا از آن خارج شد و اروپا هم به هیچکدام از ۱۱ تعهد برجامی خود عمل ننمود حال که جمهوری اسلامی شروع به کاهش تعهدات برجامی خود است آن‌ها گستاخانه و متکبرانه می‌گویند: چرا این کار را می‌کنید و فرانسه نماینده می‌فرستد و پیشنهاد انجماد در برابر انجماد و توقف در برابر توقف (آتش بس) یعنی، شما دیگر تعهدات برجامی خود را بیش از این ادامه ندهید؛ که این پیشنهاد هم نوعی خدعه و خریدن زمان است. چرا فرانسه و کشور‌های غربی در این ۱۴ ماه برای نجات برجام چرا تعهدات آگاهانه خود را زیر پا گذاشتند چرا اکنون که ایران اندکی از تعهدات برجامی اش را کاهش می‌دهد به تلاطم افتاده اند.

امام جمعه گلستان اظهار داشت: بدانید دشمنان شما امروز بیش از هر زمان دیگر مستاصل هستند، نصرت الهی شامل حال این ملت است. «ان مع العسر یسرا» بله تحریم و این مشکلا ت. سختی دارد، ولی شکوفایی، استقلال و عظمت در سایه همین سختی‌ها بدست می‌آید.

وی با بیان اینکه ما در جنگ تحمیلی ۸ ساله علیه دشمن به خوبی مقاومت کردیم و ایستادیم گفت: امروز هم پیروز می‌شوید البته مسئولین محترم اجرایی با تدبیر و کار و تلاش می‌توانند مشکلات را به حداقل برسانند.

خطیب نماز جمعه گلستان در ادامه با تقدیر و تشکر از سپاه پاسداران بخاطر پاسخ کوبنده‌ای که به اشرار و تروریست‌ها در شمال غرب در خاک عراق دادند بیان داشت: با موشک و پهباد و توپ خانه محل استقرار و آموزشی اشرار به شدت بمباران شد.

وی همچنین به مشکلات و کمبود مساجد در محلات گلستان نیز اشاره کرد و بیان داشت: شهرستان بهارستان بیشتر نیازمند مکان‌های فرهنگی، سالن اجتماعات، فرهنگسرا و همچنین حوزه‌ی علمیه می‌باشد.
منبع: مهر
برچسب ها: آزادی ، کاهش ، تعهدات ، ابران
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: