* خطوط قرمز در دانشگاه آزاد جریان فتنه است
پ
کد خبر : ۸۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲ -15 July 2019
رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: الحمدلله امروز یکی از خطوط قرمز در دانشگاه آزاد اسلامی جریان فتنه و فتنه گران است.
به گزارش «آزادی» ، محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در اختتامیه جشنواره روایت فتنه که در واحد علوم و تحقیقات برگزار شد، گفت: ماهیت فتنه ممزوج شدن حق و باطل است، کسانی می‌توانند از فتنه‌ها به سلامت عبور کنند که مجهز به بصیرت دینی و سیاسی و انقلابی باشند.

هاشمی افزود: ۸ ماه نبرد مقدس در ۸۸ کمتر از ۸ سال دفاع مقدس نبود و به فرمایش پیشکسوتان حوزه دفاع و جهاد ابعاد سنگین و گسترده فتنه کمتر از دفاع مقدس نبود و مدیریت نائب امام زمان (عج) و مردم بصیر و انقلابی چشم فتنه را کور و از حدقه در آوردند.

عضو شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بیش از ۵۰ جلد کتاب در خصوص فتنه ۸۸ چاپ شده و باید روایت گری در خصوص فتنه ادامه داشته باشد تا دانشجویان و نوجوانان نسبت به ظلم اشرافیت علیه نظام مطلع باشند.

هاشمی ادامه داد: فتنه سختی و تلخی‌هایی دارد، اما یکی از برکات فتنه به روایت معصومین (ع) این است که فتنه منافقان را رسوا و نابود می‌کند و در سال ۸۸ بسیاری از مسئولین منافق چهره‌های مخفی آن‌ها مشخص شد.

رئیس دفتر هماهنگی کانون‌های دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در فتنه‌ها هویت واقعی اشخاص مشخص می‌شود؛ شما دیدید که در ۸۸ چه آیت‌الله ها، سردارها، کارگزاران و اساتیدی رفوزه شدند و نسبتشان با نظام و انقلاب مشخص شد.

هاشمی افزود: آن‌هایی که از روایت گری فتنه ناراحت هستند و آن را عامل برهم زدن وحدت می‌دانند به زعم حقیر یا به بلوغ و بصیرت لازم نرسیدند و در جحالت بسر می‌برند یا از اعوان و انصار فتنه گران هستند که چنین اظهار نظر می‌کنند.

وی گفت: الحمدلله امروز یکی از خطوط قرمز در دانشگاه آزاد اسلامی جریان فتنه و فتنه گران است.

هاشمی در پایان ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این مراسم توصیه کرد این جشنواره و برنامه‌ها باید در تمامی واحد‌های دانشگاهی برنامه ریزی شوند.
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: