* دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب/مقابل آمریکا نباید سکوت کرد
پ
کد خبر : ۸۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹ -03 July 2019
رهبر انقلاب با تاکید بر اینکه حج یک کار سیاسی است، خاطرنشان کردند: اینکه بگویند حق ندارید به آمریکا بگویید بالای چشمت ابروست، یک حرکت سیاسی شیطانی است.
به گزارش «آزادی» ، در آستانه آغاز اعزام حجاج بیت‌الله‌الحرام به سرزمین وحی، دست‌اندرکاران و کارگزاران حج کشورمان، امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر انقلاب، در دیدار کارگزاران حج فرمودند: حج، هم نمایش بندگی و خشوع است و هم عامل اجتماعی وحدت و برادری و یکرنگی در آن وجود دارد؛ و درعین‌حال حج نمایش تجمع و نمایش اخلاق است.

ایشان افزودند: از جمله خطا‌های بزرگی که همیشه می‌شنیدیم و حالا هم از بعضی که نسبت به اسلام بی‌مبالات هستند می‌شنویم این است که می‌گویند حج را سیاسی نکنید.

آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند: یعنی چه حج را سیاسی نکنید؟ ایجاد وحدت، یک امر سیاسی است. دفاع و حمایت از ملت فلسطین و مظلومین دنیای اسلام مثل یمن یک کار سیاسی است و دفاع از مظلوم، عین تعالیم اسلامی و واجب است؛ یا برائت از مشرکین که یک فریضه است. همه‌ی این‌ها مال دین است.

رهبر انقلاب با تاکید بر اینکه حج یک کار سیاسی است، خاطرنشان کردند: این کار سیاسی عیناً همان تکلیف دینی است. اما اینکه بیایند و این حرکات سیاسی را منع کنند، آن هم سیاسی است، اما یک سیاست ضددینی. اینکه بگویند حق ندارید به آمریکا بگویید بالای چشمت ابروست، یک حرکت سیاسی شیطانی است.
منبع: ایلنا
برچسب ها: آزادی ، رهبرانقلاب ، آمریکا ، حج
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: