* مقاومت به گفتمان تبدیل شود
پ
کد خبر : ۸۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲ -01 July 2019
امام جمعه کرج گفت: یکی از استراتژی‌های ما برای مقابله با دشمن در این عرصه، مقاومت است که باید به یک گفتمان تبدیل شود.
به گزارش «آزادی» ، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی، نماینده، ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز که در باشگاه میلاد کرج برگزار شد، گفت: امروز دشمن قصد دارد بر روی افکار عمومی تأثیر بگذارد و فکر و باور مردم را تغییر دهد.

نماینده، ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه در این شرایط حساس سازمان تبلیغات اسلامی وظایف خطیری بر عهده دارد، اظهار کرد: در این عرصه گسترده که دشمن از ابزار، امکانات و شیوه‌های نوین تبلیغاتی برای دشمنی با اسلام، تشیع و انقلاب بهره می‌گیرد تا فکر و ذهن مردم را منحرف کرده و آن‌ها را از ارزش هایشان جدا کند، وظیفه ما چیست؟

وی با اشاره به اینکه در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی و گام دوم قرار داریم و این بیانیه پرمحتوا دستورالعمل ۴۰ ساله آینده ما است، بیان کرد: در گام دوم باید با دقت بیشتری عمل کنیم و یکی از دستگاه‌هایی که می‌تواند جلوی شعاری شدن را بگیرد سازمان تبلیغات اسلامی است.

حسینی همدانی مطرح کرد: در این برهه از شرایط باید در مسیر تمدن نوین گام برداریم که این امر مستلزم نیروسازی و تقویت مبانی فکری و عقیدتی عناصر این تمدن است که باید آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه آن را بسازند؛ ورود نیرو‌های کارآمد در این زمینه ضروری است و بدون برنامه عمل کردن قابل قبول نیست.

امام جمعه کرج با تأکید بر لزوم اهل طرح و ایده بودن، عنوان کرد: یکی از استراتژی‌های ما برای مقابله با دشمن در این عرصه، مقاومت است که باید به یک گفتمان تبدیل شود؛ امروز به اسم ایرانیت، زرتشت گری و کوروش گری به اسلام هجمه وارد می‌کنند و احکام اسلامی و حجاب را به سخره می‌گیرند.

وی همچنین بر لزوم حرکت کردن با برنامه و چشم انداز، سازماندهی وضعیت مبلغان در ایام تبلیغی و غیرتبلیغی و نیز تشکیل بانک اطلاعاتی مبلغین تأکید کرد.
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: