* برخورد با مفسدین و هنجار شکن ها
پ
کد خبر : ۸۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵ -28 June 2019
امام جمعه ری به برخورد جدی قوه قضاییه با مفسدین اقتصادی و هنجارشکنان در جامعه تاکید کرد.
به گزارش «آزادی» ، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته ری با اشاره به اینکه امام صادق در زمان خود با جلوگیری از اقدامات فرهنگی به مبارزه می‌پرداخت اظهار داشت: تحکیم اعتقادات و تحکیم دین از طریق شاگردان امام صادق (ع) یکی از راه‌هایی بود که امام صادق (ع) برای مبارزات فرهنگی از آن بهره جست.

شاهچراغی در ادامه با بیان اینکه جامعه امروز باید فارغ از هر حزب یک راه تحت هدایت رهبری را انتخاب کنند تا دچار گمراهی نشوند گفت: امام صادق (ع) از ۳ راه به مقابله فرهنگی با دشمن پرداخت که ایجاد روابط با دیگران و برگزاری جلسات و داشتن اخلاق نیکو این هجمه‌ها را خنثی کردند.

امام جمعه ری با اشاره به اینکه قوه قضاییه در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی هر دولت به سهم خود باری از دوش نظام برداشته است افزود: دشمنان سعی دارند با توجه به شکست نظامی که خورده اند از راه فرهنگی وارد شوند و به نظام اسلامی ما ضربه بزنند.

وی اظهار داشت: از دستگاه قضایی می‌خواهیم با بصیرت و ایجاد مدیریت جهادی جهت حل مشکلات قوه قضاییه و کم کردن شکایات و پرونده‌های ورودی گام بردارد و همچنین برخورد جدی با قاضیانی که دچار خطا شده اند را در دستور کار خود قرار دهند.

خطیب جمعه ری با بیان اینکه حل مشکلات اقتصادی مردم نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است گفت: از دستگاه قضایی می‌خواهیم با مفسدان اقتصادی به طور ویژه برخورد کند و نسبت به هنجارشکنان در جامعه قوانین را به خوبی اجرا نمایند.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: