* عده‌ای با جوسازی مانع شناخت ظرفیت‌های انقلاب می‌شوند
پ
کد خبر : ۸۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶ -28 June 2019
استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی جوشیده از اراده ملت است، گفت: عده‌ای با جوسازی و عمل نکردن به مسئولیت‌ها مانع شناخت ملت از ظرفیت‌های انقلاب می‌شوند.
به گزارش «آزادی» ، حشمت‌الله قنبری‌همدانی پیش از ظهر جمعه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه رشت در مصلای امام خمینی (ره) با اشاره به گام اول و گذشت ۴۰ سال از تاریخ انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: در این دوران چهل ساله سختی‌های بزرگ و تهدیدات عظیمی علیه انقلاب ایجاد شد که در سایه لطف پروردگار و مجاهدت مردم از این شرایط سخت عبور کردیم.

وی با بیان اینکه از جمله مظلومیت‌های انقلاب اسلامی مورد غفلت قرار گرفتن رخداد‌ها و حوادث دوران انقلاب همواره است، افزود: نظام سلطه، شرق و غرب با وجود تمام اختلافات بر این مطلب که نباید بر زندگی بشر جریان و فرآیند دینی قرار بگیرد وحدت دارند.

قنبری همدانی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی که خط باطلی بر تبلیغات چند صدساله نظام سلطه برای اداره مردم دنیا کشید، گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با وجود جریان‌های گسترده علیه انقلاب اسلامی پرچم توحید را برافراشتند.

استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام با تأکید بر اینکه در طول تاریخ انقلاب اسلامی اثر بخشی و ضربات منافقین شدیدتر از ضربات دشمنان علنی جمهوری اسلامی بوده است، تصریح کرد: منافقین در اوایل انقلاب ۲۰ درصد وزن نظام سلطه و استکبار را تشکیل می‌دانند و ۱۷ هزار ایرانی را به شهادت رسانند.

وی با بیان اینکه شهید آیت الله بهشتی وزنه با عظمت و علامت انقلاب اسلامی بود، بیان کرد: منافقین ساخته و پرداخته نظام استکبار و بخشی از ارتش بعثی برای براندازی نظام اسلامی بودند.

انقلاب اسلامی جوشیده از اراده ملت است

قنبری همدانی با تأکید بر اینکه درک منافقین از هویت انقلاب اسلامی اشتباه بود است، افزود: منافقین در دهه اول انقلاب هزاران میلیارد دلار خسارت به کشور وارد کردند و زیر بنا‌های کشور را از بین بردند.

وی ادامه داد: در طول تاریخ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی تاکنون همچنان افرادی هستند که با گزارشات غلط، جوسازی و عمل نکردن به مسئولیت‌های خود مانع باور و درک ملت ایران از ظرفیت‌های انقلاب اسلامی می‌شوند.

استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام با بیان اینکه انقلاب اسلامی پس از ۴۰ سال خلاق، پویا و با نشاط مسیر خود را با موفقیت طی می‌کند، افزود: دشمنی عمیق آمریکا با ملت ایران به این دلیل است که انقلاب اسلامی جوشیده از اراده ملت و برخاسته از خون‌های پاک شهدا است.

وی با اشاره به وصیت امام خمینی (ره) که نباید هیچگاه انقلاب اسلامی به دست نااهلان نیافتد، اظهار کرد: توطئه‌ها و دشمنی‌های استکبار و قوم جاهل داعش که جامعیت صدام حسین بوده و دارای ارتش و قدرت اقتصادی قدرتمندی برای تمام کردن کار نیمه تمام وی است نشان می‌دهد انقلاب اسلامی هیچگاه دست نااهلان قرار نگرفته است.

قنبری همدانی با تأکید بر اینکه مردم صاحبان انقلاب اسلامی و از وابستگی بیزار هستند، تصریح کرد: ملت ایران در سایه ولایت فقیه و با تدبیر انقلابی خواستار رفع موانع اشتغال و ازدواج جوانان خود هستند.

استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام با بیان اینکه مسئولان و کارگزاران باید باور کنند که مردم کارفرمایان آن‌ها هستند، افزود: مسئولان باید رهبر معظم انقلاب را در ساده زیستی و ذوق انقلابی را الگوی خود قرار دهند.
منبع: مهر
برچسب ها: آزادی ، انقلاب ، جوسازی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: