* اعطای اعتبار به تحقیقات در ارتباط با سیل
پ
کد خبر : ۷۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹ -27 June 2019
معاون دانشگاه علوم پزشکی مشهد از اعطای اعتبار پژوهشی به محققان جوان و فعال به منظور تحقیقات در زمینه سیل خبر داد.
به گزارش «آزادی» ، دکتر محسن تفقدی با اعلام این خبر افزود: معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد با در نظر گرفتن اعتبارات خود و شرایط خاص، به منظور تشویق محققان جوان و فعال و در راستای حمایت از هم وطنان آسیب دیده سیل اخیر، اعتبار پژوهشی ویژه معادل ۵۰۰ میلیون ریال پرداخت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به وقوع سیل اخیر در برخی از نقاط کشور و درد و رنجی که مردم متحمل شدند، این اعتبار ویژه پژوهشی به طرح‌های پیشنهادی مرتبط با وقوع سیل و پیامد‌های آن از طریق اعطای گرانت تشویقی به اعضای هیئت علمی جهت انجام کار‌های تحقیقاتی و پژوهشی با موضوعات مرتبط از قبیل: بهداشت محیط، مشکلات روحی و روانی، بیماری‌های واگیر اختصاص می‌یابد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد یادآور شد: این حمایت مالی هدفمند و مازاد بر گرنت خواهد بود و فرصتی مناسب برای اعضای هیئت علمی جوان برای جذب حمایت مالی بیشتر است.

وی از داوری علمی طرح‌های پژوهشی تکمیل شده در دانشکده‌های مربوطه خبر داد و افزود: پیشنهادات دریافتی در کمیته‌های تخصصی مستقل ارزیابی شده و از پژوهشگران طرح‌های برگزیده برای ارائه طرح کامل دعوت خواهد شد.

تفقدی با اشاره به سایر شرایط اخذ این گرنت گفت: مجموع حمایت‌ها در قالب اولویت در هر زمان و برای هر عضو هیئت علمی ۵۰۰ میلیون ریال است. پایان نامه (کلیه مقاطع) بودن طرح پیشنهادی در شرایط مساوی اولویت خواهد داشت. طرح‌های مشترک بین دانشگاهی، بین المللی و مشترک با صنعت / سازمان‌ها که منجر به جذب منابع خارج دانشگاهی می‌شوند امتیاز ویژه خواهند داشت
برچسب ها: آزادی ، سیل ، تحقیقات
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: