* جامعه تحمل گرانی بنزین را ندارد
پ
کد خبر : ۶۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷ -01 May 2019
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: شرایط کنونی اقتصاد مناسب افزایش قیمت حامل‌های سوخت و بنزین نیست چراکه با تحقق این امر التهابات بسیاری به بازار تزریق شده و قیمت سایر کالا‌های اساسی نیز گران می‌شود.
به گزارش «آزادی» علاءالدین بروجردی، درباره انتشار خبر‌هایی مبنی بر ۲۵۰۰ تومانی شدن قیمت بنزین، گفت:شرایط کنونی جامعه از نظر اقتصادی، پذیرای افزایش قیمت حامل‌های سوخت و بنزین نیست چراکه با تحقق این امر التهابات بسیاری به بازار تزریق شده و قیمت سایر کالا‌های اساسی نیز گران می‌شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جامعه آماده افزایش قیمت بنزین نیست، افزود: دولت برای افزایش قیمت بنزین باید علیرغم در نظر گرفتن شرایط جامعه، پروسه‌ای منطقی و مبتنی بر واقعیت ها، وضعیت اقتصادی کشور و مردم را به کار گیرد و با طرحی پخته به سراغ تحقق این موضوع رود.

تصمیمات دولت در حوزه اقتصادی باید پخته و با توجه به شرایط مردم باشد تصمیمات دفعتی باعث التهاب بازار و افزایش قیمت کالا‌ها می‌شود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: تصمیمات دولت در حوزه اقتصادی باید پخته و با توجه به شرایط مردم باشد تصمیمات دفعتی باعث التهاب بازار و افزایش قیمت کالا‌ها می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم به هیچ وجه نباید به فضاسازی‌ها و اخبار منتشر شده در فضای مجازی توجه کنند چراکه اتاق فکر دشمن به دنبال تشویش اذهان عمومی و ایجاد اختلال در حوزه اقتصادی کشور است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: مردم نسبت به اخبار منتشر شده درباره افزایش قیمت کالا‌ها و بنزین عکس‌العمل نشان نداده و براساس شایعه‌ها تصمیم گیری نکنند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، در روز‌های اخیر خبر‌هایی مبنی بر گران شدن قیمت بنزین منتشر شده است.
منبع: خانه ملت
برچسب ها: آزادی ، سوخت ، مردم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: