* برنامه امروز پرسپولیسی‌ها مشخص شد
کد خبر : ۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴ -15 April 2016
سرپرست باشگاه پرسپولیس شب گذشته با حضور در محل اقامت سرخپوشان پاداش برد مقابل ملوان را به آنها پرداخت کرد تا بازیکنان پرسپولیس در ‌آستانه دربی شارژ مالی شوند.
به گزارش فارس، در آستانه هشتاد و دومین دربی پایتخت علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس شب گذشته همراه با محمدعلی ترکاشوند معاون اقتصادی این باشگاه در هتل المپیک حاضر شده و به جمع بازیکنان و مربیان پرسپولیس رفتند تا در آستانه دربی با آنها صحبت کنند.

طاهری پس از حضور در جمع بازیکنان و مربیان از آ»ها خواست با حفظ تمرکز در هشتاد و دومین دربی حاضر شوند و بتوانند دل هواداران این تیم را شاد کنند.

همچنین طاهری پاداش  برد مقابل ملوان را به بازیکنان و مربیان پرداخت کرد تا سرخپوشان در آستانه مهم‌ترین بازی فصل شارژ روحی شده و با شرایط بهتری به مصاف استقلال بروند.

* بازیکنان پرسپولیس امروز پس از صرف صبحانه از ساعت 11 در محوطه هتل المپیک تمرین سبکی را پشت سر خواهند گذاشت و سپس در ساعت 12 و 30 دقیقه ناهار را صرف خواهند کرد. پس از آن به استراحت می‌پردازند و سپس در جلسه فنی با حضور کادر فنی شرکت خواهند کرد و قرار است در ساعت 15 و 15 دقیقه به سمت استادیوم آزادی راه بیفتند.
برچسب ها: دربی ، پرسپولیس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: