* کالاهای ۱۰ درصد تخفیف در نمایشگاه های طرح ضیافت
پ
کد خبر : ۵۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱ -28 April 2019
دبیر ستاد تنظیم بازار گفت: اقلام پرمصرف مواد غذایی در ماه مبارک رمضان ۱۰درصد زیر قیمت مصوب بازار در نمایشگاه‌های طرح ضیافت عرضه می‌شود
به گزارش «آزادی» ، عباس قبادی دبیر ستاد تنظیم بازار شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به اقدامات تنظیم بازار در آستانه ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در این دوره ۳۷ روزه (۱۰ اردیبهشت تا ۱۷ خرداد ۹۸) اقلام پرمصرف و ضروری مورد نیاز مردم مانند برنج، روغن، شکر و گوشت از محل ذخایر مواد غذایی کشور به‌صورت عرضه مستقیم در همه نمایشگاه‌های طرح ضیافت توزیع می‌شود.

عباس قبادی گفت: در این نمایشگاه مواد غذایی ۱۰ درصد زیر قیمت مصوب بازار عرضه می‌شود.

او گفت: نمایشگاه‌های طرح ضیافت در میادین تره‌بار شهرداری تهران بدون دریافت وجه در نظر گرفته می‌شود و در شهرستان‌ها یک نمایشگاه بنا بر ضرورت برپا می‌شود.

دبیر ستاد تنظیم بازار افزود: حدود ۳۰ هزار تن برنج هندی با قیمت ۷ هزار و ۴۰۰ تومان، ۱۲۰ هزار تن برای صنوف مصرف‌کننده شکر و ۲۰ هزار تن شکر با قیمت ۳ هزار و ۴۰۰ تومان برای مصرف‌کننده، ۱۰ هزار تن روغن خام برای صنوف در بسته‌های ۱۶ کیلویی و ۲۰ هزار تن با ۱۰ درصد زیر قیمت مصوب برای خانوار‌ها در نظر گرفته شده است.

وی همچنین گفت: ۲۵ هزار تن سهمیه گوشت مرغ با قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان، ۵ هزار تن گوشت قرمز برای مصرف خانوار‌ها در تمام کشور از روز اول ماه مبارک رمضان (۱۶ اردیبهشت) در نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌ها توزیع می‌شود.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی نیز از تنظیم و کنترل مواد غذایی پرمصرف از جمله زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان خبرداد و اضافه کرد: این سازمان از تاریخ دوشنبه ۹ اردیبهشت فعالیت خود را آغاز می‌کند.

او به‌نقل از دبیر انجمن خرما گفت: قیمت خرما ۶ برابر قیمت واقعی در بازار است که باید به‌درستی قیمت‌گذاری شود.

یاسر رایگانی افزود: کار سازمان تعزیرات حکومتی بعد از گزارش تخلف اتحادیه یا گزارشات مردمی، شروع می‌شود.

رایگانی اعلام کرد: ثبت شکایات در سازمان تعزیرات حکومتی از طریق تارنمای tazirat۱۳۵.ir، شماره تماس ۱۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ قابل انجام است.

سخنگوی اتاق اصناف ایران در ارتباط تلفنی گفت: تجارب قبلی در برپایی نمایشگاه‌ها نشان می‌دهد هزینه‌ها برای فروشندگان کمتر و برای مردم قیمت‌ها منصفانه‌تر است.

مجتبی صفایی اضافه کرد: اگر نرخ‌گذاری دولت ثابت باشد بازرسان اصناف هم راحت‌تر می‌توانند نظارت کنند.
منبع: تسنیم
برچسب ها: آزادی ، تخفیف ، نمایشگاه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: