* دستور رئیس جمهوری برای بسیج امكانات جهت رفع فوری مشكلات سیل زدگان
کد خبر : ۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹ -15 April 2016
رئیس جمهوری كه برای شركت در اجلاس سران سازمان همكاری اسلامی در استانبول به سر می برد، در پی وقوع سیلاب در برخی از استان های جنوبی و غربی كشور و در گفت وگویی تلفنی با دكتر جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، دستورات لازم را برای بكارگیری همه امكانات جهت رفع فوری مشكلات سیل زدگان و روستاهای درگیر سیل، صادر كرد.
به گزارش ایرنا،حجت الاسلام و المسلمین دكتر حسن روحانی در ابتدای این گفت وگوی تلفنی، در جریان آخرین اقدامات اجرایی انجام شده در این خصوص در استان های خوزستان، ایلام، لرستان و آذربایجان غربی قرار گرفت.
رئیس جمهوری، بسیج همه امكانات برای مدیریت سیلاب ها را ضروری خواند و با تاكید بر گزارش دهی و اطلاع رسانی به موقع به مردم، از همه دست اندركاران در استان های یاد شده خواست با آمادگی كامل تمهیدات و پیش بینی های لازم را انجام و با مسوولان مربوطه همكاری كنند.
معاون اول رییس جمهوری نیز در این گفت وگوی تلفنی، گزارشی از برگزاری جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران كشور و اقدامات استانداری ها و به ویژه وزارت خانه های راه و شهرسازی و نیرو پس از سیل اخیر را ارائه كرد.
در جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران كشور كه وزیران كشور، نیرو، جهاد كشاورزی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور، دبیر شورای عالی امنیت ملی، رییس سازمان مدیریت بحران كشور، رییس سازمان هواشناسی و نماینده جمعیت هلال احمر نیز حضور داشتند؛ وزارت نیرو گزارشی از وضعیت بارندگی و جریان های سطحی كشور و حجم آب موجود در مخازن سدهای واقع در استان های جنوبی و غربی كشور ارائه داد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: