* بانوان در اولین بازی تن به شکست دادند
پ
کد خبر : ۵۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۳ -04 April 2019
تیم ملی فوتبال بانوان ایران در اولین بازی خود از مرحله دوم انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو برابر فیلیپین شکست خورد.
تیم ملی فوتبال بانوان ایران در اولین بازی خود از مرحله دوم انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو برابر فیلیپین شکست خورد.

به گزارش «آزادی»، تیم ملی فوتبال بانوان ایران کار خود را در مرحله دوم انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو آغاز کرد و از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه امشب در اولین دیدار خود برابر فیلیپین به میدان رفت. ملی‌پوشان ایران در پایان این بازی با حساب دو بر صفر شکست خوردند.


در دقایق آغازین نیمه اول بازی برای ایران موقعیت تک به تکی به دست آمد که ملی‌پوشان موفق به گلزنی نشدند. در ادامه هر دو تیم در تلاش بودند تا به دروازه‌های یکدیگر نزدیک شوند، اما در نهایت این نیمه با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم دو بار دروازه ایران باز شد. گل اول فیلیپین روی دفع ناقص مدافع ایران به ثمر رسید. در ادامه موقعیت گلزنی برای ایران به وجود آمد که با واکنش خوب دروازه بان فیلیپین راهی کرنر شد. موقعیت خطرناک دیگری که ایران به وجود آورد از روی ضربه کرنر بود به تیرک دروازه برخورد کرد و سپس توسط بازیکن فیلیپین دور شد. در دقایق پایانی بازی باز هم موقعیت خوبی برای ایران به دست آمد، اما تبدیل به گل نشد و بازی با نتیجه دو بر صفر به پایان رسید.

زهرا خواجوی (دروازبان)، ملیکا متولی، فاطمه سهرابی، فاطمه امینه برازجانی، بهناز طاهرخانی، شقایق روزبهانی، زهرا سربالی، مونا حمودی، سمانه چهکندی، زهرا قنبری (کاپیتان) و هاجر دباغی بازیکنان ایران در این دیدار بودند.

تیم ایران در دومین بازی خود از این مرحله شنبه، ۱۷ فروردین به مصاف فلسطین می‌رود.

در این مرحله از بازی‌ها، سه گروه چهار تیمی با هم به رقابت می‌پردازند که تنها تیم‌های برتر راهی مرحله سوم می‌شوند تا برای صعود به المپیک با کره جنوبی، استرالیا، کره شمالی، چین و تایلند به رقابت بپردازند.

به گزارش ایسنا، محمدعلی سبحانی، سفیر ایران در قطر نیز در ورزشگاه حضور داشت و بازی را از نزدیک تماشا می‌کرد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: