* فردوسی پور پیشنهاد قائم مقامی شبکه ورزش را رد کرد
کد خبر : ۴۶۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳ -17 March 2019
بالاخره شایعات رنگ واقعیت به خود گرفت و عادل فردوسی‌پور به احتمال زیاد فردا شب آخرین اجرای خود را در برنامه 90 به نمایش خواهد گذاشت. مدیر گروه ورزش شبکه 3 نیز در گفت و گو با تسنیم از تغیر و ساختار جدید برنامه 90 در سال 98 خبر داده است تا مشخص شود رفتن فردوسی‌پور از برنامه 90 جدی‌تر از همیشه مطرح است.

بالاخره شایعات رنگ واقعیت به خود گرفت و عادل فردوسی‌پور به احتمال زیاد فردا شب آخرین اجرای خود را در برنامه 90 به نمایش خواهد گذاشت. مدیر گروه ورزش شبکه 3 نیز در گفت و گو با تسنیم از تغیر و ساختار جدید برنامه 90 در سال 98 خبر داده است تا مشخص شود رفتن فردوسی‌پور از برنامه 90 جدی‌تر از همیشه مطرح است.

به گزارش «آزادی»، عادل فردوسی‌پور که هفته گذشته در جشنواره بهترین‌های تلویزیون دو جایزه ارزشمند را از آن خود کرده بود با بغض و درحالی که فروغی مدیر شبکه 3 در آن مراسم حضور داشت به روی صحنه آمد و از سختی‌هایش در سال 97 سخن گفت. او به دلیل اختلافی که با مدیر شبکه 3 دارد موجب شد تا برنامه 90 چند بار در سال 97 پخش نشود. اما این پایان اختلاف عمیق این دو نبود، چراکه فردوسی‌پور برخلاف ادوار گذشته نقشی هم در ویژه برنامه جام ملت‌های آسیا نداشت؛ او در این ویژه برنامه نه مجری بود نه گزارشگر، فقط یکی دو بازی جام را از شبکه ورزش گزارش کرد.

گفته‌های او در مراسم جشن بهترین‌های تلویزیون که بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشت، به نظر تیر خلاصی بود بر حضور 20 ساله‌اش در برنامه 90. در پایان همان مراسم شایعه شد به زودی سکانس پایانی عادل فردوسی‌پور و برنامه 90 زده خواهد شد و او با مخاطبان بی‌شمارش خداحافظی خواهد کرد. در واپسین روزهای پایانی سال 1397 گفته می‌شود فردا شب عادل فردوسی‌پور برای آخرین بار جلوی دوربین 90 قرار خواهد گرفت و در سال 98 در پست جدیدی در رسانه ملی گمارده خواهد شد.

او که به تازگی دکترای خود در مدیریت رسانه را گرفته است به شبکه ورزش خواهد رفت تا به عنوان یکی از مدیران اصلی این شبکه کار جدید خود را در سال 98 آغاز کند. از آن سو، از محمدحسین میثاقی به عنوان جدی‌ترین گزینه جانشین عادل فردوسی‌پور در برنامه 90یاد می‌شود.

صحبت‌های مدیر گروه ورزش شبکه 3 که به تازگی منتشر شده است بر پایان احتمالی عادل فردوسی‌پور با برنامه 90 صحه می‌گذارد. به گزارش تسنیم، میثم فضلعلی مدیر گروه ورزش شبکه 3 درباره آخرین تحولات ورزشی سیما در سال جدید گفت: قرار است در یک پروسه زمانی برنامه‌های شبکه ورزش ارتقا یابد و سازمان صداوسیما در نظر دارد شبکه ورزش را تقویت کند. وی افزود: ورزش مخاطبان بی‌شماری در کشور دارد و ارتقای شبکه تخصصی ورزش از این جهت بسیار بااهمیت است.

مدیر گروه ورزش شبکه 3 در ادامه درباره برنامه نود نیز گفت: برنامه نود در سال 98 با ترکیب و ساختار جدیدی روی آنتن شبکه 3 خواهد رفت.
فضلعلی ادامه داد: ارتقا و تلاش برای بهبود برنامه‌ها فقط مختص برنامه‌های کم مخاطب نیست و برنامه‌های پرمخاطب هم از این قاعده مستثنی نیستند.

مدیر گروه ورزش شبکه 3 ادامه داد: فردوسی‌پور فرزند رسانه ملی است و با تخصصی که دارد می‌تواند در سمت‌های جدی‌تر و با دست بازتر به تکثیر برنامه‌های تخصصی ورزشی بپردازد، به طوری که ما بتوانیم برنامه‌های پرمخاطب ورزشی بیشتری داشته باشیم.

 

فردوسی پور پیشنهاد قائم مقامی شبکه ورزش را رد کرد

عادل فردوسی پور تهیه‌کننده و مجری برنامه نود اعلام کرد که پیشنهاد قائم مقامی شبکه ورزش را رد کرده است.

فردوسی‌پور گفت: «با توجه به انتشار برخی از خبرها به اطلاع می‌رسانم که این‌جانب پیشنهاد ارائه شده در مورد پست قائم‌مقامی شبکه ورزش را رد کرده‌ام.»
از ساعات ابتدایی صبح امروز (یکشنبه)، برخی رسانه‌ها اعلام کردند که عادل فردوسی‌پور به عنوان گزینه نهایی قائم مقامی شبکه ورزش سیما انتخاب و حکم او به زودی نیز منتشر خواهد شد.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
پس است چقدر این آدم را بزرگ می گنید آیا دیدن برنامه نود نشان دهنده سطح بالای فرهنگ جامعه است مردمی که تا نیمه شب پای تلویزیون هستند تا ببینند گل زده شده درست است یا خیر که چبی خوب این مردم حقشان هست گرانی داشته باشند از ماست که بر ماست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
سبک مدیریتی علی عسکری اینچنین است :
بستان دهان منتقدین از طریق تطمیع آن ها با سمت و پست!!!!
درود بر محمد سرافراز
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: