* اظهارات سرمربي كهشكان خاموش
پ
کد خبر : ۴۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴ -06 March 2019
سرمربی رئال مادرید پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا با رسانه‌ها صحبت کرد.

سرمربی رئال مادرید پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا با رسانه‌ها صحبت کرد.

به‌ گزارش ‌«آزادی» ‌و ‌به نقل از رئال مادرید سه‌شنبه شب در دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه‌ ۴ بر یک مغلوب آژاکس شد و خیلی زود از این رقابت‌ها خداحافظی کرد.

سانتیاگو سولاری پس از بازی گفت‌: می‌توان گفت‌ که هفته‌ سختی را پشت سر گذاشتیم. البته بیشتر این هفت روز دردناک بود. هواداران فوق‌العاده‌ بودند، آنها در شرایط سخت از ما حمایت کردند اما نتوانستیم نتایج لازم را کسب کنیم.

سرمربی رئال مادرید در ادامه اظهار کرد: من از همه بازیکنان انتظار دارم رئال مادرید در سه سال گذشته توانسته بود قهرمان اروپا شود اما امشب حذف شد. لحظه خیلی تلخی است و باید برای گذشته این تیم ارزش قائل شد. پیروزی خیلی سخت است.

سرخیو راموس به خاطر محرومیت توسط یوفا این بازی را از دست داده بود. سرمربی آرژانتینی درباره نبود مدافع اسپانیایی گفت‌: نمی‌خواهم درباره دیگر بازیکنان بد بازی کنم. ما نبود کاپیتان تیممان را احساس می‌کردیم.

با شکست دیشب رئال مادرید این تیم دیگر شانسی برای کسب سه عنوان ممکن در این فصل ندارند. سولاری در این رابطه اظهار کرد: فصل سختی است. ما در اینجا هستیم تا با قلبمان در لحظات سخت بازی کنیم. بازیکنان هم چنین نظری دارند. سرمربی کسی است که پیش از بازی تصمیمات را می‌گیرد. من بر این باورم که با توجه به بازیکنان جوانی که در اختیار داریم سال سختی را پشت سر گذاشته‌ایم. اکنون باید با آرامش پیش برویم. مادرید همیشه با قدرت بازمی‌گردد.

سرمربی رئال مادرید در مورد استعفایش گفت‌: من نیامده‌ام سخت‌ترین لحظه باشگاه استعفا دهم. در مورد اخراجم این من نیستم که تصمیم می‌گیرم.

سولاری در پایان اظهار کرد: هفته آینده یک بازی در لالیگا پیش رو داریم و باید حرفه‌گری را رعایت کنیم و بهترین دوران خود بازگردیم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: سولاري
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: