* الهام کاکلی: هدفم کسب مدال در قهرمانی آسیا است
پ
کد خبر : ۴۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷ -04 March 2019
دونده سرعتی ایران که در ماده ۴۰۰ متر مسابقات بین‌المللی قهرمانی آسیا به مدال نقره رسید، گفت: امیدوارم علاوه بر حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا مدال نیز بگیرم.
دونده سرعتی ایران که در ماده ۴۰۰ متر مسابقات بین‌المللی قهرمانی آسیا به مدال نقره رسید، گفت: امیدوارم علاوه بر حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا مدال نیز بگیرم.

الهام کاکلی در مورد مسابقات بین‌المللی دوومیدانی داخل سالن تهران، اظهار کرد: این مسابقات تحت عنوان دهه فجر و با حضور هشت تیم خارجی در حال برگزاری است. مسابقات خوبی بود. البته آمادگی من کامل نبود، چون مسابقات قهرمانی آسیا در قطر را پیش رو داریم و همه برای کسب ورودی آن در حال تمرین هستیم. این مسابقات برای ما جنبه تدارکاتی و کسب آمادگی بدنی داشت.

وی خاطر نشان کرد: فروردین انتخابی مسابقات قهرمانی آسیا قطر را پیش رو داریم و خود را برای آن آماده می‌کنیم. در حال حاضر آمادگی من در این مسابقات کامل نبود. بدنم هنوز وارد مرحله سرعت نشده است. با این حال نتیجه‌ای که در دوی چهارصد متر گرفتم نرمال بود، ولی برای خودم رضایت بخش نبود.

کاکلی در ادامه خاطر نشان کرد: این که در این مسابقات ورزشکارانی از سایر کشور‌ها آمده بودند و رکورد‌های خوبی داشتند و ما توانستیم در کنار آن‌ها رقابت کنیم امتیاز مثبتی است. هر چقدر رقیبان بهتری در کنار خود داشته باشیم می‌توانیم مهارت خود را بالاتر ببریم. این مسابقات بین‌المللی هم برای من و هم برای دوستانم مثبت است و امیدوارم که باز هم در آینده این مسابقات را داشته باشیم.

دونده سرعتی ایران، گفت‌: تعداد مسابقات برون مرزی که دختران دوومیدانی در آن شرکت می‌کنند کم است و حضور در این مسابقات بین‌المللی در ایران سبب می‌شود که بیشتر خود را محک بزنیم و در کنار رقبای خارجی رقابت کنیم. این برای دونده‌های دختر ایرانی بسیار خوب است.

کاکلی درباره رکورد‌های تعیین شده برای ورودی قهرمانی آسیا، خاطر نشان کرد: متأسفانه هنوز فدراسیون رکورد‌های انتخابی قهرمانی آسیا قطر را اعلام نکرده است. فکر می‌کنم که درگیر مسابقات بین‌المللی بوده‌اند. البته قرار بود این مسابقات تحت عنوان آسیای میانه برگزار شود که با انصراف برخی کشورها، این مسابقات جایگزین شد. اگر این مسابقات در قالب آسیای میانه بود بهتر بود، اما کم لطفی برخی از کشور‌ها سبب شد که این مسابقات لغو شود.

دونده سرعتی ایران در خصوص حضورش در رقابت‌های قهرمانی آسیا، تصریح کرد: قطعاً همه تلاشم این است که در مسابقات قهرمانی آسیا حضو ر. داشته باشم. امیدوارم علاوه بر این که در این مسابقات حاضر می‌شوم بتوانم مدال هم بگیرم. من اولین حضورم در مسابقات قهرمانی آسیا را تجربه می‌کنم، اما در بازی‌های آسیایی جاکارتا حضور داشتم.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: