* روستاهاي جنوب كرمان در محاصره سيل
پ
کد خبر : ۴۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۵ -02 March 2019
فرماندار رودبار جنوب:
فرماندار رودبار جنوب گفت: بر اثر شدت بارندگی امروز و جاری شدن سیلاب راه ارتباطی 39 روستای این شهرستان قطع شده است

فرماندار رودبار جنوب گفت: بر اثر شدت بارندگی امروز و جاری شدن سیلاب راه ارتباطی 39 روستای این شهرستان قطع شده است

به گزارش «آزادی» ابوذر ناوکی در گفتگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: شدت بارندگی‌ها و جاری شدن سیل راه ارتباطی ۳۹ روستای این شهرستان را قطع کرده که ۱۶ روستا در منطقه برجک و ۲۳ روستا در منطقه نمداد بخش جازموریان قرار دارد.

فرماندار رودبار جنوب عنوان کرد:، چون مناطق کوهستانی است، ستاد بحران شهرستان را تشکیل دادیم و اکیپ‌های راهداری، هلال احمر و بهداشت به منطقه اعزام شدند، ولی با توجه به شدت بارندگی در حال حاضر امکان خدمات‌رسانی نیست.

وی با بیان اینکه در این روستا‌ها به تعدادی از خانه‌های کپری خسارت وارد شده در بخش کشاورزی هم برآورد خسارت سنگینی می‌شود، اظهار کرد: خسارت جانی در منطقه نداشتیم.

همچنین با توجه به تماس خبرنگار فارس در بخش اسماعیلی شهرستان جیرفت با دهیاران تعدادی از روستا‌های منطقه، تعدادی از راه‌های روستایی منطقه مسدود شده است.

راه ارتباطی ۱۹ روستای بخش اسماعیلی جیرفت قطع است

هادی شهریاری بخشدار بخش اسماعیلی جیرفت نیز با بیان اینکه راه ارتباطی ۱۹ روستای بخش قطع شده است، گفت: ستاد بحران منطقه تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه وضعیت سد خاکی حسین آباد بلوک خطرناک است و ممکن است سبب بروز خسارت در منطقه شود، عنوان داشت: در این بخش بولدزر نداریم.

به گزارش فارس، باران‌های امروز در شهرستان‌های جنوب کرمان موجی از خوشحالی را بین مردم شهرستان‌های مختلف ایجاد کرد
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: