* بازگشت «قرمزها» به صدر جدول
پ
کد خبر : ۳۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۲ -10 February 2019
با ثبت یک پیروزی دیگر در آنفلید:
سه روز پیش وقتی تیم اورتون در ورزشگاه خانگی‌اش دومین گل را سیتی دریافت کرد تا شکست خانگی‌اش قطعی شود هوادارانش، خلاف عاده معمول در فوتبال به شادی پرداختند. آنها از شکست تیم‌شان و دریافت گل دوم برابر سیتی خوشحال بودند. تنها به یک دلیل: «از دست رفتن صدرنشینی لیورپول».

سه روز پیش وقتی تیم اورتون در ورزشگاه خانگی‌اش دومین گل را سیتی دریافت کرد تا شکست خانگی‌اش قطعی شود هوادارانش، خلاف عاده معمول در فوتبال به شادی پرداختند. آنها از شکست تیم‌شان و دریافت گل دوم برابر سیتی خوشحال بودند. تنها به یک دلیل: «از دست رفتن صدرنشینی لیورپول». اما گویا این شادی آبی های بندر لیورپول بیشتر از سه روز دوام نداشت و قرمزها با پیروزی برابر بورنموث بار دیگر صدر جدول را پس گرفتند.

به گزارش «آزادی»، رقابت‌های لیگ برتر انگلستان بعد از یک ژانویه سرو برفی و پرترافیک حالا به روزهای پرهیاهوترش رسیده. تیم‌های حاضر در کورس رقابت ها علاوه بر بازی‌های داخلی باید آماده بازی های اروپایی هم شوند و این فشردگی به هیجان بازی‌ها می افزاید. جایی که سیتی و تاتنهام منتظرند تا با یک لغزش تیم کلوپ صدر حدول را از او و یارانش بگیرند.

گل‌زنی واینالدم برای لیورپول

در ادامه دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها لیورپول با ۳ گل بورنموث را شکست داد. سادیو مانه ابتدا در حالی برای تیمش گلزنی کرد که در موقعیت مشکوک به آفساید بود. فاینالدام و محمد صلاح مصری دیگر گل‌های قرمزها رابه ثمر رساندند.
در دیگر دیدار آرسنال با دو گل ایوبی و لاکازت ۲ بر یک هادرزفیلد را شکست داد.
ساوتهمپتون در خانه با نتیجه ۲ بر یک برابر کاردیف شکست خورد.
دیدار پالاس و وستهام نیز با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: