* پاپ خواستار آزادی تمامی گروگان های جنگی
کد خبر : ۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸ -10 April 2016
پاپ فرانسیس رهبر مذهبی کاتولیک ها در موعظه های روز یکشنبه خود خواستار آزادی تمام افرادی که در مناطق جنگی به گروگان گرفته شده اند، شد.
به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری آنسا، پاپ در موعظه های خود در واتیکان گفت: من بار دیگر درخواست خود را مبنی بر آزادی تمام افرادی که در مناطق جنگی به گروگان گرفته شده اند، تجدید می کنم و می خواهم یادآور کشیش 'تام اوزونالیل' که روز چهارم مارس گذشته در یمن ربوده شد، بشوم. 
این کشیش هندی تبار در حمله تروریست های داعش به خانه سالمندان در عدن یمن که در طی آن چهار راهبه و 12 تن دیگر کشته شدند، ربوده شد و هیچ خبری از او تاکنون در دست نیست. 
پاپ فرانسیس در اوایل فروردین ماه و در روز عید پاک مسیحیان نیز ضمن ابراز همبستگی با قربانیان تروریسم در نقاط مختلف جهان گفت: جنگ و ترور بس است. سوریه عزیز سال ها است دچار یک جنگ طولانی شده است که نابودی، مرگ و تحقیر حقوق بشر را به همراه داشته است . امیدواریم که با حسن نیت و همکاری همه به سوی ایجاد یک جامعه برادرانه گام برداشته شود. 
رهبر مذهبی کاتولیک ها همواره تروریسم را نوع کورکورانه خشونت خوانده که دست از ریختن خون بی گناهان در مناطق مختلف جهان در بلژیک، ترکیه، نیجریه ، چاد، کامرون و ساحل عاج بر نمی دارد و در قبال شکاف های معنوی و خلاء های بوجود آمده در دل ها که منجر به نفرت و مرگ می شوند، فقط رحمت است که می تواند ما را نجات دهد .

برچسب ها: پاپ ، گروگان ، تروریست
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: