* شرط علی مطهری برای کاندیداتوری نائب رئیسی مجلس
کد خبر : ۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵ -10 April 2016
رئیس جبهه مستقلین و اعتدال گرایان گفت: علی مطهری گفت که اگر آقایان لاریجانی و عارف کاندیدای ریاست مجلس شوند بنده کاندیدای نایب رئیس خواهم شد.
تسنیم: رئیس جبهه مستقلین و اعتدال گرایان گفت: علی مطهری گفت که اگر آقایان لاریجانی و عارف کاندیدای ریاست مجلس شوند بنده کاندیدای نایب رئیس خواهم شد.

 قدرتعلی حشمیتان رئیس جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان با اشاره به جلسه مشترک خود با علی مطهری، گفت: در این جلسه مصوب شد که نشست هم‌اندیشی با حضور منتخبین مرحله اول در مجلس دهم برگزار شود تا در رابطه با تشکیل فراکسیون مستقلین تصمیم‌گیری کنیم.وی ادامه داد: در این جلسه علی مطهری درباره کاندیداتوری خود برای نایب رئیسی مجلس دهم نیز گفت و اعلام کرد که اگر آقایان لاریجانی و عارف کاندیدای ریاست مجلس شوند بنده کاندیدای نایب رئیس خواهم شد و با آنها رقابت نمی‌کنم.

رئیس جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان به لیست کاندیداهای مرحله دوم این جبهه اشاره کرد و گفت: لیست مورد حمایت ما تهیه شده و قرار است روز شنبه 28 فروردین اعلام شود.حشمتیان به اولین جلسه خانه احزاب اشاره کرد و گفت: فردا دوشنبه 25 فروردین اولین جلسه هیئت‌رئیسه و شورای مرکزی خانه احزاب در سالن شهید رجایی وزارت کشور برگزار می‌شود.وی در پایان گفت: قرار است در این جلسه درباره زمان افتتاح ساختمان خانه احزاب تصمیم‌گیری شود.
برچسب ها: علی مطهری ، مجلس ، عارف
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: