* نشر ادبیات موفق کودکان با نشان اندرسن
کد خبر : ۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵ -10 April 2016
یک موسسه انتشاراتی به منظور برجسته‌تر شدن کارهای موفق، بنا دارد این کتاب‌ها را با آرم و نشان هانس کریستین اندرسن منتشر کند.

به گزارش ایسنا، مدیر انتشارت توکا بنا دارد به منظور برجسته‌تر کردن آثار موفق ادبی در حوزه ادبیات کودک و نوجوان، کتاب «من آبی‌، من سبز» صفورا نیری را که مجموعه شعری نوجوانانه است و پیش‌تر در همین موسسه انتشاراتی منتشر شده و دومین جایزه ادبی عباس یمینی شریف را از آن خود کرده‌، همراه با نشان هانس کریسین اندرسن بازنشر کند.

این کتاب شعر آن‌چنان که شاعر آن در مراسم بزرگداشت شورای کتاب کودک و اعلام نتایج جایزه ادبی عباس یمینی شریف گفته کتابی است که «در جهان بی‌رحم و ناآرام، دری کوچک به آغوش اتاق روشن با هوایی برای تنفس در فضای صلح و دوستی‌های بی‌آلایش دور از دشمنی‌های بی‌حاصل و نگاه‌های زهرآلود و دل‌های بی‌گذشت باز می‌کند».

اسدلله شعبانی مدیر انتشارات توکا که خود سال‌هاست به عنوان شاعر و نویسنده ادبیات کودک و نوجوان فعالیت می‌کند اکنون کتاب شعری را ویژه مخاطبان نوجوان و جوان با عنوان فعلی «چقدر بی تو «ترینم»» را در انتشارات مروارید زیر چاپ دارد.

او این کتاب را در امتداد مجموعه شعر دیگرش با عنوان «یک نفر رد شد از کنار دلم» خواند که پیش‌تر ویژه مخاطبان نوجوان و جوان منتشر شده بود. کتاب تازه این شاعر قریب به 40 شعر را شامل می‌شود که اغلب آن‌ها در قالب شعر نو سروده شده‌اند.

برچسب ها: نشان اندرسن
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: