* میلیونرهای آمریکایی به چه‌کسی رأی می‌دهند؟
کد خبر : ۲۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸ -14 May 2016
نظر سنجی جدید در میان سرمایه گذاران آمریکایی که حداقل یک میلیون دلار دارایی قابل سرمایه گذاری دارند و به درخواست شبکه سی ان بی سی و توسط گروه «اسپکترم» انجام شده نشان می دهد کلینتون در میان میلیونرها حرف اول را می زند.
چرا میلیونرهای آمریکایی ترامپ میلیونر را به عنوان مردی از قماش خود دوست ندارند؟


به گزارش جماران ، شبکه تلویزیونی سی ان بی سی آمریکا گزارش داد: میلیونرها باید به «دونالد ترامپ» رای بدهند زیرا او هم یکی همانند آنها است و مدعی است که زرنگ و دانا است و می خواهد آمریکا را مانند قبل بزرگ کند. اما به نظر می رسد میلیونرها هم درست مثل بقیه آمریکایی ها هستند و به ترامپ اعتماد ندارند.

نظر سنجی جدید در میان سرمایه گذاران آمریکایی که حداقل یک میلیون دلار دارایی قابل سرمایه گذاری دارند و به درخواست شبکه سی ان بی سی و توسط  گروه «اسپکترم» انجام شده نشان می دهد کلینتون در میان میلیونرها حرف اول را می زند.

نظر سنجی ها ضعف ترامپ را در این خصوص توضیح نمی دهند. در میان شرکت کنندگان در این نظرسنجی، میلیونرها بیشتر سفید پوست و دارای تحصیلات دانشگاهی هستند و آنها به طور نامتناسبی جمهوری خواه و در سنین بالای 50 هستند. با این حال کلینتون در میان مردان و همچنین در بخش فرا حزبی (جمهوری خواه و مستقل) محبوبیتی بیش از ترامپ دارد.

پشتیبانی او در حال افزایش است. او در خصوص انواع مسائل، مانند تغییرات آب و هوایی، بیکاری، مهاجرت، سیاست خارجی، مراقبت های بهداشتی، انرژی و نفت، امنیت سایبری، بازارهای مالی، تجارت خارجی، طبقه متوسط، و کل اقتصاد پیشتاز است.

و این میلیونرها به وضوح صرفا بر اساس منافع اقتصادی خود رای نمی دهند زیرا اگر قرار بود این چنین باشد، ترامپ بهترین گزینه برای شرکت های بزرگ و ثروتمندان محسوب می شد. اگر چه حتی در این مورد هم شبهاتی وجود دارد زیرا کلینتون در خصوص تامین فضای سرمایه گذاری مناسب بهتر از بقیه نامزدها عمل کرده و تنها یک درصد می گویند که اثبات ترامپ به عنوان یک رهبر تجاری دلیل اصلی محبوبیت او است.

مبادا فکر کنید که اظهارات «برنی سندرز» درباره «میلیونرها و میلیاردرها» به رای میلیونرها به وی آسیب زده است. سندرز در واقع کمی بیشتر از ترامپ - اما کمتر از کلینتون - حمایت سرمایه گذاران را جلب کرده است.

اگر این میلیونرهای واقعا گزینه خود را داشتند، نامزد جمهوری خواه مطلوب آنها «جان کاسیچ» می شد (به یاد داشته باشید این نظرسنجی قبل از خروج کاسیچ از گردونه رقابت انجام شد).

اکنون با خروج کاسیچ از دور رقابت ها، میلیونرها به سمت کلینتون روی آورده اند.

شایان ذکر است در میان سرمایه داران آمریکایی، تنها 2 درصد می گویند به دنبال رای دادن به فردی هستند که از بیان احساسات و افکار خود نمی ترسد.

البته، همانطور که شما از یک جا دو بار نیش نمی خورید، تبلیغات ریاست جمهوری در حال حاضر همچون ماه مارس و در ماه نوامبر نیز همچون اکنون نخواهد بود. اما اگر افرادی که احتمالا اطلاعاتی در مورد اشتغال زایی و تولید ثروت دارند هنوز هم دونالد ترامپ را رد می کنند، این یک علامت هشدار دهنده مشهود است.

اگر فردی که مدعی است تاجر موفقی است، می تواند اشتغالزایی کند و آمریکا را همچون گذشته بزرگ کند، نتواند حمایت همتایان خود را جلب کند، چگونه می تواند به موفقیت دست یابد؟ و چگونه پشتیبانی نکردن سرمایه گذاران از مهارت های وعده داده شده ترامپ می تواند کلیدی برای موفقیت وی باشد؟ خوشبختانه مجالی برای پاسخ دادن به این سوالات وجود ندارد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: