* تسلیت آملی لاریجانی به نصرالله
کد خبر : ۲۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷ -14 May 2016
رییس قوه قضاییه با صدور پیامی شهادت «مصطفی بدرالدین» فرمانده ارشد نظامی حزب‌الله را به سیدحسن نصرالله و نیروهای مقاومت لبنان تبریک و تسلیت گفت.
به گزارش ایلنا به نقل از قوه قضاییه، متن پیام آیت الله آملی‌لاریجانی به شرح ذیر است:

برادر ارجمند حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای سیدحسن نصرالله
دبیرکل محترم حزب الله لبنان

امروز حزب‌الله گوهری درخشنده در میان امت اسلامی است که از منافع خود، امت اسلامی و مردم مظلوم و زجر کشیده منطقه دفاع می‌کند، با این حال از ناحیه آمریکا که خود مصداق بارز تروریسم دولتی است و در حمله به افغانستان، عراق و لبنان هزاران نفر از افراد بی‌گناه را به خاک و خون کشانده است، تروریست خوانده می‌شوند.

شهید مصطفی بدرالدین یکی از رزمندگان مخلص جبهه مقاومت علیه جبهه کفر و اشغال‌گری بود که همواره در صف نخست مقابله با جنایت‌های رژیم صهیونیستی قرار داشت.

تلاش‌های خستگی ناپذیر این سردار غیور جبهه ایمان و مقاومت، هیچ‌گاه از یاد و خاطره همرزمان او و مردم زجرکشیده و مقاوم لبنان زدوده نخواهد شد و خون پاک او و سایر شهدای حزب الله درخت تنومند مقاومت را استوار‌تر خواهد کرد.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این سردار و فرمانده رشید حزب الله به جنابعالی، دیگر همرزمان و خانواده مکرم ایشان امیدوارم روح این شهید بزرگوار مشمول رحمت الهی قرار گیرد و صبر جمیل و اجر جزیل شامل حال بازماندگان و همرزمان وی شود.

از خداوند متعال توفیق جنابعالی را مسئلت دارم.

صادق آملی‌لاریجانی. رییس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران

برچسب ها: آملی لاریجانی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: