* ماکرون عروسکی در دست صهیونیستهاست
پ
کد خبر : ۲۱۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴ -29 October 2020
رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: طاغوت زمان آمریکا و اسرائیل و متحدان آن‌ها هستند. ماکرون جز عروسکی از عروسک‌های صهیونیست‌ها نیست که وی را به سوی اهانت به اسلام و رسول گرامی اسلام سوق می‌دهند.
به گزارش «آزادی»  عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت ولادت پیامبر اسلام (ص)، گفت: به امت اسلامی میلاد پیامبر را تبریک می‌گوئیم.

رهبر انصارالله یمن با اشاره به مشکلات و بحران‌های جهان اسلام، منشأ تمامی مشکلات بزرگ و مفاسد دنیای اسلام و جامعه بشری را انحراف از پیام و تعالیم الهی دانست و گفت: هرگونه انحراف در این باره نتایج جبران ناپذیری به همراه دارد.

سید عبدالملک الحوثی در ادامه بیان کرد: شدت و قاطعیت در برابر دشمنان اسلام لازم و واجب است و این امر در جهاد و پایداری و فداکاری مادامی که طاغوت دارای امکانات وسیع است، تجلی می‌یابد.

او تأکید کرد: در برابر دشمنان رسالت و نبوت یا باید با قوت و شدت عمل کرد یا خاشع بود و کرنش کرد و، اما قاطعیت به معنای اقدامات مجرمانه نیست بلکه این قاطعیت باید از نیروی برخاسته از اصول ایمانی نشأت گرفته باشد.

الحوثی گفت: طاغوت زمان آمریکا و اسرائیل و متحدان آن‌ها هستند. ماکرون جز عروسکی از عروسک‌های صهیونیست‌ها نیست که وی را به سوی اهانت به اسلام و رسول گرامی اسلام سوق می‌دهند.

وی اعلام کرد: غرب، اهانت به اسلام و پیامبران را مجاز می‌دانند و مانع از آشکار شدن توطئه‌های یهودیان صهیونیست می‌شوند. لابی صهیونیستی کافر بر رژیم‌های غربی و رسانه‌ها در غرب سیطره دارد.

الحوثی افزود: سرسپردگی به آمریکا و اسرائیل خیانت و مشارکت در دشمنی آن‌ها علیه امت اسلامی در همه زمینه هاست. رژیم سعودی حریم هوایی خود را به روی صهیونیست‌ها گشوده و ملت یمن را تحت محاصره قرار داده و آن‌را آماج حملات خود قرار داده است. رژیم سعودی آزادگان فلسطینی را به بند کشیده است و آن‌هم فقط به خاطر مواضع بر حق آن‌ها علیه رژیم صهیونیستی.

وی بیان کرد: میلاد پیامبر گرامی اسلام باید نقطه‌ای برای ابراز دوستی به رسول الله و تاسی و پیروی از آن حضرت باشد.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: