* اسویاتک ۱۹ ساله قهرمان رولان گاروس شد
پ
کد خبر : ۲۰۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰ -10 October 2020
تنیسور لهستانی با شکست سوفیا کنین توانست در ۱۹ سالگی فاتح رولان گاروس شود.
به گزارش «آزادی»، فینال رولان گاروس در بخش بانوان شنبه بین ایگا اسویاتک و سوفیا کنین برگزار شد. تنیسور لهستانی با یک نمایش دیدنی با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد و قهرمان جدید این رقابت‌ها لقب گرفت.

ست اول را اسویاتک با قدرت شروع کرد و در هشت دقیقه توانست ۳ بر صفر پیش بیفتد. با این حال کنین به بازی برگشت و با یک نمایش خوب و بهره‌گیری از اشتباه‌های تنیسور لهستانی نتیجه را ۳ بر ۳ کرد. گیم بعدی به نام اسویاتک ثبت شد. رقابت تماشایی دو تنیسور در گیم هشتم به اوج خود رسید و پس از این که چند بار امتیاز‌ها مساوی شد در نهایت اسویاتک پیروز شد و ۵ بر ۳ پیش افتاد. او در ادامه فرصت داشت ست اول را به نام خود کند، اما کنین ناامید نشد و نتیجه را ۵ بر ۴ کرد. اسویاتک در گیم بعدی با یک بریک ست اول را با پیروزی ۶ بر ۴ به نام خود ثبت کرد.

کنین در شروع ست دوم بریک کرد، اما تنیسور لهستانی خیلی زود جبران کرد و نتیجه یک بر یک شد. او گیم بعدی را هم به نفع خود تمام کرد. در این زمان کنین تایم پزشکی گرفت و بازی برای دقایقی متوقف شد. پس از این که رقابت دو تنیسور جوان از سر گرفته شد شرایط کاملا به نفع اسویاتک پیش رفت و او با قدرت امتیاز‌ها را یکی از پس از دیگری به خود اختصاص داد و نتیجه ۵ بر یک شد. تنیسور لهستانی در گیم بعدی هم به راحتی پیروز شد تا در ۱۹ سالگی فاتح رولان گاروس شود و نخستین گرند اسلم خود را به دست آورد. او جوان‌ترین قهرمان رقابت‌های فرانسه در قرن ۲۱ لقب گرفت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: