* جانشین فرمانده سپاه: برخی از ما فکر می‌کنیم زبان غرب زبان علم است
کد خبر : ۲۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴ -10 May 2016
جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه برخی از ما نمی‌فهمیم و فکر می‌کنیم زبان غرب زبان علم است، اظهار کرد: امروزه مطالعات نشان می‌دهد که انگلیس و آمریکا به عنوان جهانی سازی زبان خود، در حال قتل عام زبان‌های دیگر هستند.

به گزارش  (ایسنا)، سردار حسین سلامی صبح امروز در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت روز پاسدار با عنوان «نخستین نشست تخصصی تبیین اندیشه‌های راهبردی امام خامنه‌ای» در دانشگاه افسری امام حسین (ع) برگزار شد، با گرامیداشت سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، خاطرنشان کرد: در حقیقت امروز روز میلاد پاسداری از اسلام است. چرا که امام حسین (ع) با بهره‌گیری از ویژگی‌هایی همچون شجاعت، اخلاق، مهربانی، ایثار و تحمل سختی‌ها برای دفاع از اسلام در قلب حوادث سهمگین قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که پاسداری، یافتن الهامی از روح بزرگ و خصوصیات برجسته امام حسین (ع) به عنوان انسانی کامل است، روز ولادت ایشان روز پاسدار نامیده شده است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه سپاه در عاشورای سال 61 هجری قمری تأسیس شد، خاطرنشان کرد: قرار بود سپاه با هفتاد و چند پاسدار اصیل که ایمان ریشه در عمق احساسات، باورها و قلب آنها داشت، تأسیس شود. امروز این سپاه امتدادی از آن نهال‌های غرس شده در صحرای کربلا است و امروز هنوز مشاهده می‌کنیم که کاروان‌های شهدا در راه است و اصل شهادت در کوچه و خیابان‌ها همچنان مشام عاشقان اسلام را فرح می‌بخشد.

سلامی در ادامه با تأکید بر لزوم الگو یافتن از بیانات مقام معظم رهبری، گفت: امروز وظیفه داریم تا الگوها، شاخص‌ها و معیارهای تفکر متعالی و اندیشه‌های حکیمانه الهام یافته از مکتب وحی و دامنه‌های تفکر انقلابی مقام معظم رهبری را در مقیاسی عملیاتی بسط دهیم و نقشه راهی برای سعادت جهان اسلام بسازیم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: