* پیروی از خط رهبری، رمز صلابت ایران اسلامی است
پ
کد خبر : ۲۰۵۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷ -21 September 2020
زنجان فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: رمز صلابت ایران اسلامی پیروی از خط رهبری بوده و مردم امروز حد بین حق و باطل را شناخته‌اند.
به گزارش «آزادی» سردار جهانبخش کرمی صبح امروز (۳۱ شهریورماه) در مراسم گرامی‌داشت هفته دفاع‌مقدس که در سالن اجتماعات حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، با بیان اینکه جنگ هشت سال دفاع‌مقدس یکی از سه جنگ بزرگ تاریخ اسلام بود که باطل مقابل حق ایستاد، اظهار کرد: هشت سال دفاع‌مقدس جنگ جهانی در مقیاس کوچک جغرافیایی بود که برای خاموش کردن ندای انقلاب برپا شد.

وی با بیان اینکه امروز جنگ دشمن، جنگ روانی و تبلیغاتی بوده و دشمن با همه توان خود به صحنه آمده است، افزود: در حال حاضر ایران اسلامی مورد موشک‌باران فرهنگی قرار گرفته، اما با این وجود مردم ایران با آگاهی خود در مقابل این توطئه‌ها ایستادگی کردند و پیروی از ولایت را سرلوحه خود قرار داده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه مردم در ایران گوش به فرمان ولایت هستند، تصریح کرد: رمز صلابت ایران اسلامی، پیروی از خط رهبری بوده و مردم امروز حد بین حق و باطل را شناخته‌اند، گفتنی است جنگ مشکلات زیادی به دنبال دارد و نسل جوان باید علت وقوع جنگ هشت سال دفاع مقدس را بدانند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان با اشاره به اینکه ایران هشت سال از مرز‌های خود دفاع کرده است، ادامه داد: جنگ هشت سال دفاع‌مقدس تنها به دلیل اختلاف مرزی ایران با عراق نبود، بلکه ارتباط تنگاتنگی با انقلاب اسلامی ایران داشت.

سردار کرمی خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق بزرگی در جهان اسلام بود که دشمنان بلافاصله پس از پیروزی انقلاب اسلامی با شرارت، ترور، تخریب و درگیری‌های داخلی و نهایتا جنگ برای از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کردند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: