* بیش از ۱۱۰۰ هیئت خوزستانی در سامانه بیرق ثبت‌نام کردند
پ
کد خبر : ۱۹۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹ -19 August 2020
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: بیش از یک هزار و ۱۰۰ هیئت خوزستانی در سامانه بیرق ثبت‌نام کرده‌اند و آمار هیئت‌های ثبت شده در این سامانه در حال افزایش است.
به گزارش «آزادی» حجت الاسلام والمسلمین احسان فرد آقایی  از آخرین آمار ثبت‌نام هیئت‌های خوزستانی در سامانه بیرق خبر داد و گفت: طبق آخرین آمار تا به امروز ۲۸ مردادماه امسال، بالغ‌بر یک هزار و ۱۰۰ هیئت خوزستانی از بین هیئت‌های مذهبی و مساجدی که تصمیم به برگزاری مراسم عزاداری در دهه اول ماه محرم دارند در سامانه بیرق به ثبت رسیده است و همچنان این روند در حال افزایش است.

وی به نحوه اطلاع‌رسانی‌های انجام شده برای ثبت‌نام هیئت‌ها در این سامانه اشاره کرد و افزود: پس از اطلاع‌رسانی‌های وسیع و جلسات متعدد تبیینی، توجیهی و اقناعی با مسئولان هیئت‌ها و مؤثرین در مراسم محرم و صفر در اقصی نقاط استان خوزستان اعم از شهری، روستایی و عشایری، تعامل بسیار خوبی بین همه مسئولان و مؤثرین در برگزاری مجالس حسینی (ع) در دهه اول محرم نسبت به اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی شکل گرفته است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه گفت: آمار هیئت‌های ثبت شده خوزستانی در سامانه بیرق در حال افزایش است و برخی از نقاط استان هنوز اقدام نکرده یا در شرف ثبت‌نام هستند که پیش‌بینی می‌شود بیش از نیمی از هیئت‌ها در این سامانه ثبت‌نام کرده و نسبت به معرفی یک نفر به عنوان همیار سلامت و یک نفر به عنوان مسئول هیئت اقدام کرده‌اند.

پس از تکمیل بانک اطلاعات هیئت‌ها، نسبت به توجیه همیاران سلامت با همکاری شبکه بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی اقدام خواهد شد.
منبع: مهر
برچسب ها: آزادی ، خوزستانی ، سامانه ، بیرق
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: