* آغاز به کار مجمع خیران مدرسه‌ساز شهرستان دهاقان
پ
کد خبر : ۱۹۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸ -07 August 2020
مدیر آموزش و پرورش دهاقان با اشاره به تشکیل مجمع خیران مدرسه ساز دهاقان گفت:این مجمع مسیر توسعه فضا‌های آموزشی و تجهیز و بهسازی آن‌ها را هموارتر و دسترسی به این اهداف را آسان‌تر می‌کند.
به گزارش «آزادی» ، جلسه گردهمایی و انتخابات هیئت رئیسه مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان دهاقان با حضور سرپرست معاونت مشارکت‌های اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان، معاون اسبق مشارکت‌های اداره کل نوسازی مدارس استان، جمعی از مسئولان دهاقان و تعدادی از خیران تشکیل و پس از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه مجمع خیران مدرسه ساز شهرستان دهاقان با تشکیل هیئت رئیسه رسماً آغاز به کار کرد.

در این ارتباط رجب فرهمندیان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مجمع خیران مدرسه ساز شهرستان اصفهان با حضور مسئولین و خیران تشکیل شد و اعضای هیئت رئیسه با برگزاری انتخابات مشخص شدند.

وی ضمن ابراز خرسندی از این رویداد تاکید کرد: تشکیل مجمع خیران مدرسه ساز در شهرستان دهاقان، مسیر توسعه‌ی فضا‌های آموزشی و تجهیز و بهسازی آن‌ها را هموار‌تر و دسترسی به این اهداف را آسان‌تر می‌کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دهاقان با تاکید بر نقش خیرین مدرسه ساز در توسعه و تجهیز فضا‌های آموزشی، تصریح کرد: در سال‌های اخیر بیش از ۲۶ پروژه نوسازی، بهسازی و توسعه مدارس در شهرستان راه اندازی شده و بیشتر آن‌ها به اتمام رسیده است، اما با توجه به کمبود فضا‌های آموزشی و فرسودگی بیشتر فضا‌های موجود، تشکیل مجمع خیرین مدرسه ساز می‌تواند نقطه عطفی در انجام پروژه‌های جدید باشد.

فرهمندیان افزود: مدرسه سازی یک امر خداپسندانه و یک صدقه‌ی جاریه است و مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان در راستای جذب خیرین و انجام اقدامات مربوط به امر مدرسه سازی تلاش ویژه‌ای خواهد داشت.
منبع: مهر
برچسب ها: آزادی ، مجمع ، خیران ، مدرسه ساز
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: