* مرحله جدید رزمایش کمک مؤمنانه در کردستان برگزار می‌شود
پ
کد خبر : ۱۹۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹ -05 August 2020
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: پیرو تأکیدات مقام معظم رهبری درباره ادامه همدلی و کمک‌های مومنانه، به مناسبت دهه امامت و ولایت مرحله جدید رزمایش کمک مومنانه برگزار می‌شود.
به گزارش «آزادی»، سردار سیدصادق حسینی اظهار داشت: با تجربه کسب شده از مرحله اول کمک‌های مومنانه اقدامات خوبی در خصوص شناسایی افراد آسیب دیده از کرونا در این مرحله صورت گرفته است تا کمک‌ها به شکل صحیح توزیع شود.

وی افزود: تنوع کمک‌ها در مرحله دوم بالاتر خواهد رفت و سبد‌های معیشتی شامل ۱۰ کیلوگرم برنج، دو قوطی روغن، دو قوطی رُب گوجه فرنگی، دو بسته ماکارونی، عدس و نخود و ... است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه افراد خیری که می‌خواهند در این طرح مومنانه شرکت کنند می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به پایگاه‌های بسیج محلات تحویل دهند، ادامه داد: ملاک ما این است خانواده نیازمندی بدون کمک نماند و این موضوع را بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب پیش خواهیم برد و از ظرفیت تمام مردم خیر در این رزمایش استفاده خواهیم کرد.

سردار حسینی یادآور شد: همه ما در هر سنگری باید سرباز ولایت باشیم و در راستای اجرایی شدن فرامین مقام معظم رهبری گام برداریم تا هر روز شاهد اعتلا و توسعه همه جانبه نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: