* برق ۴۰ اداره پرمصرف در کرمانشاه قطع شد
پ
کد خبر : ۱۹۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶ -28 July 2020
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: برق ۴۰ اداره پرمصرف در استان طی روز گذشته قطع شد.
به گزارش «آزادی» ، امیدعلی مرآتی امروز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه ساعت پیک در استان از روز به شب منتقل شده، اظهار داشت: ساعت پیک مصرف در کرمانشاه از ساعت ۱۳ به ساعت ۱۱ تبدیل شده است که با گرم شدن هوا شاهد افزایش مصرف برق هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه افزود: بر این اساس در راستای جلوگیری از قطعی برق در استان با کشاورزان و واحد‌های صنعتی و کارخانجات تفاهم نامه‌ای امضا کردیم که در زمان پیک مصرف برق کار خود را تعطیل کنند و به جای آن در بقیه ساعات برق رایگان دریافت کنند.

مرآتی ضمن هشدار قطعی برق به ادارات پرمصرف، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه تعداد زیادی از ادارات به کنتور فهام تجهیز شده‌اند لذا مرکز کنترل فهام در شرکت توزیع مصرف برق ادارات را پایش می‌کند و اداراتی که نسبت به خاموش کردن سیستم‌های سرمایشی پس از ساعت کار بی تفاوت باشند نسبت به قطع برق اداره اقدام خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه باید ادارات پس از پایان ساعت اداری ۹۰ درصد مصرف برق خود را کاهش دهند، گفت: روز گذشته مجبور شدیم برق ۴۰ اداره را قطع کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: اکثر ادارات دیزل ژنراتور دارند و می‌توانند با تجهیز و سرویس این دیزل‌ها مصرف برق را کاهش دهند.

این مسئول با اشاره به اینکه مشکل برق تا دو هفته آینده مرتفع می‌شود، افزود: طی این مدت ادارات و دستگاه‌های مختلف و همچنین مردم با همکاری و همدلی می‌توانند کمک شایانی داشته باشند.

مرآتی خاطر نشان کرد: هم اکنون وضعیت خوب است و مشکل خاصی نداریم به خصوص در شهرستان کرمانشاه به طور مطلق خاموشی نداریم و در شهرستان‌ها نیز به دلیل مباحث فنی خاموشی اندکی داریم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به اقداماتی در خصوص حل و فصل مشکلات برق بخش سرفیروز آباد اشاره داشت و افزود: بدنبال بازدید نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از این بخش اقدامات خاصی جهت حل مشکل برق صورت گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه ادامه داد: بر این اساس دو دستگاه اتوبوستر به مبلغ ۲ میلیارد تومان جهت حل و فصل مشکل برق این بخش تهیه کردیم و همچنین یک دستگاه ترانسفورماتور را از ۱۵ مگاوات آمپر به ۳۰ مگاوات افزایش ظرفیت دادیم.

مرآتی بیان داشت: پیرو بازدید انجام شده از بخش سرفیروز آباد علی رغم اطلاع رسانی نسبت به نصب کنتور و همچنین تقسیط بدهی مصرف برق، اما هنوز کسی مراجعه نکرده است.

وی افزود: در خصوص مشکل آبرسانی مجتمع امام علی نیز با تشکیل جلسه‌ای با شرکت آب و فاضلاب از روز گذشته مشکل قطع برق این مجتمع حل و فصل شده است.
منبع: مهر
برچسب ها: آزادی ، پرمصرف ، کرمانشاه ، قطع
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: