* برندسازی به صرفه توسط بازدیدهای گوگل
پ
کد خبر : ۱۹۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳ -27 July 2020
خرید بازدید گوگل یکی از راهکارهای موثر بر رتبه‌بندی سایت‌ها می‌باشد. این که از طریق چه راهکارهایی می‌توان خرید بازدید گوگل را مسجل کرده و آن را تضمین نمود، نیز می‌تواند یک مبحث بسیار مهم و فنی باشد.
به گزارش «آزادی»  بنابراعلام بازدیدیار، یکی از راهکارهای افزایش بازدید گوگل که توسط خرید بازدید گوگل صورت می گیرد، برندسازی اقتصادی در موتورهای جستجو است. تا به حال با خود فکر کرده‌اید که یکی از رایج‌ترین اشتباهاتی که بین تمامی رقبا یا کسانی که به تازگی می‌خواهند یک وب سایت یا کسب و کار جدیدی را برپا کنند، بی‌تفاوت بودن نسب به مهم‌ترین مبحث بهینه سازی، یعنی SEO می‌باشد. باید تأکید کنیم که یکی از سخت‌گیرانه‌ترین بررسی‌هایی که گوگل انجام می‌دهد همان SEO می‌باشد که در واقع همان تجربۀ کاربری وب سایت شماست.

خرید بازدید گوگل از طریق راهکارهایی که SEO در اختیار شما قرار داده است و شما حتماْ باید نسبت به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید، برند سازی اقتصادی در موتورهای جستجو می‌باشد. پایه اصلی برندسازی در گوگل همان خرید بازدید گوگلی است که در بالا به آن اشاره کرده‌ام، اما نکته کلیدی آن است که چگونه باید بازدید گوگل سایت خود را سفارش دهیم و اینکه بازدیدها باید چه شاخص هایی داشته باشند.

۱-فاکتورهای مهم در برندسازی اقتصادی در موتورهای جستجو

اگر بخواهیم خرید بازدید گوگل را به واسطۀ برندسازی اقتصادی در موتورهای جستجو، که تصویر بالا، نمای ظاهری آن را نشان می‌دهد، به شما توضیح دهیم به موارد زیر می رسیم:

Useful: محتوای شما باید مفید باشد

Usable: محتوا و تمام وب سایت شما باید برای هر نوع کاربری قابل استفاده باشد

Desirable: هدف شما باید برای مخاطب آن قابل طراحی باشد

Finable: با تمرکز روی محتوا، جستجوی شما باید بسیار آسان باشد

Accessible: وب سایت شما باید در کل یک مجموعه‌ای باشد که برای هر نوع مخاطبی در دسترس باشد

Credible: نام برند اقتصادی شما باید یک مارک معتبر و قابل اعتماد باشد

۲- تاثیر محتوا در سئو و برندسازی آنلاین

در مبحث خرید بازدید گوگل به شیوۀ برندسازی اقتصادی در موتورهای جستجو، مهم‌ترین و تأثیرگذارترین عامل، همان طور که قابل حدس است، محتوا می‌باشد. در واقع محتوا شالودۀ موفقیت یک برند اقتصادی است. گام نخست در برندسازی آنلاین اقتصادی، برقرارسازی یک ارتباط توام با شناخت و آگاهی می‌باشد. به همین خاطر برندی که قصد ساخت آن را دارید باید دارای قابلیت دیده شدن یا کشف شدن باشد. برای این که برند شما بر پایۀ کلمات کلیدی درست و حساب شده و دقیق باشد، باید قدم های زیر را در راستای خرید بازدید گوگل بردارید:

استفادۀ بجا، هوشمندانه و عاقلانۀ واژه های کلید

تمرکز و تفکر عمیق دربارۀ انتخاب تیترها

استفادۀ حساب شده از تگ‌ها و بهینه‌سازی آن ها به علاوۀ برچسب های مناسب

۳- نقش برجستۀ تجربۀ کاربری در برندسازی اقتصادی آنلاین

خرید بازدید گوگل به واسطۀ نقش مهمی که تجربۀ کاربری در برندسازی اقتصادی و آنلاین مهم‌ترین قسمت این مبحث می باشد. UXmote گزارشی تهیه و ارایه کرده است که طبق آن، شرکت‌ها می‌توانند به ازای هر یک دلاری که روی بخش تجربۀ کاربری سرمایه‌گذاری می‌کنند، تقریباً صد دلار سود بالاتری کسب کنند. عده ای بر این باورند که SEO و تجربۀ کاربری در مقابل هم بوده و با هم تضاد دارند که کاملاً اشتباه است. ما می‌توانیم با ارسال بازدیدهای با کیفیت بالا این شاخص‌ها (تجربه کاربری بالا) را برای گوگل شبیه سازی کنیم و گوگل فکر کند که کاربران در حال گردش در سایت ما هستند. ارگانیک ویزیت یکی از بهترین وبسایت های ارائه دهنده این خدمات می‌باشد.

نقش برجستۀ تجربۀ کاربری در برندسازی اقتصادی آنلاین

SEO و تجربۀ کاربری به شیوه‌ای مناسب و کاملاً موثر با هم در تعامل بوده و هماهنگ هستند. به خاطر داشته باشید خرید بازدید گوگل به طریق برندسازی اقتصادی در گوگل هنگامی روال صعودی را شروع می‌کند که شما بر خرید بازدید گوگل تمرکز نکنید. بلکه برعکس روی عواملی که شاید به نظر خیلی‌ها مهم نیستند، مانند کیفیت محتوا، قابلیت‌های برندی که می‌سازید و تأثیر آن روی SEO تمرکز کنید تا با خرید بازدید گوگل همچون ستاره ای در صفحۀ اول گوگل بدرخشید.
منبع: ایسنا
برچسب ها: آزادی ، برندسازی ، گوگل ، صرفه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: