* انهدام باند سارقان منازل نیمه کاره در کاشان
پ
کد خبر : ۱۹۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶ -26 July 2020
سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان از انهدام باند سارقان منازل نیمه کاره در کاشان خبر داد.
به گزارش «آزادی» ، سرهنگ غلامرضا باهنر بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع چندین فقره سرقت از منازل نیمه‌کاره سطح شهرستان کاشان اظهار داشت: بعد از وصول گزارش‌های مربوطه، این موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان کاشان قرار گرفت و در نهایت با تلاش مأموران کلانتری ۱۴ ناجی آباد کاشان سارق مورد نظر که مردی ۳۲ ساله بود، دستگیر شد.

وی با بیان اینکه متهم در ابتدا منکر هرگونه ارتکاب جرمی شد، ابراز داشت: در نهایت متهم با توجه به مدارک مستند لب به اعتراف گشود و به انجام سرقت با همدستی چهار نفر از همدستانش اعتراف کرد.

سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان تصریح کرد: متهمان تاکنون به هشت مورد سرقت منازل نیمه‌ساز در سطح شهر کاشان اعتراف و تحقیقات در این خصوص کماکان ادامه دارد.

دستگیری سارقان حرفه‌ای تجهیزات معدنی در کاشان

وی همچنین از دستگیری سارقان حرفه‌ای تجهیزات معدنی در کاشان خبر داد و خاطرنشان کرد: این دو سارق حرفه‌ای در شهر مشکات به سرقت از اموال معادن استخراج سنگ مشغول بودند که با تلاش مأموران انتظامی پلیس آگاهی شهرستان کاشان دستگیر شدند.

باهنر با بیان اینکه این دو سارق بعد از انکار بزه انتسابی در نهایت به اعمال خود اعتراف کردند، تاکید کرد: ارزش اموال سرقتی این دو سارق بیش از سه میلیارد ریال بوده است که متهمان پس از تشکیل پرونده و برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

دستگیری سارق خودرو در کاشان با پنج فقره سرقت

وی همچنین از دستگیری سارق خودرو در کاشان با پنج فقره سرقت خبر داد و افزود: این سارق که اهل یکی از استان‌های غربی کشور بودند با سرقت انواع خودرو اغلب پژو و پراید آن‌ها را اوراق و به دو مالخر می‌فروخت.

سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان گفت: مالخران این پرونده نیز دستگیر و هر سه متهم برایانجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
منبع: مهر
برچسب ها: آزادی ، انهدام ، سارقان ، منزل
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: