* نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کرمان تشدید می‌شود
پ
کد خبر : ۱۹۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹ -25 July 2020
مدیرکل بازرسی استان کرمان از تشدید نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان کرمان خبر داد و گفت: واحد‌های متخلف پلمب می‌شوند.
به گزارش «آزادی»، غلامرضا نویدی ظهر شنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به اینکه از امروز همه گروه‌های نظارتی چک لیست دارند، بیان داشت: بازرسان باید ۵۹ هزار و ۶۶۴ واحد را در هفته مورد بازرسی قرار دهند ضمن اینکه ۸۵۰ بازرس انتخاب شدند و آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند.

وی افزود: طی چهار هفته گذشته شاهد تشدید بازرسی‌ها در استان بوده‌ایم ضمن اینکه در تیرماه سال جاری ۲۸ هزار بازرسی انجام شده که ۲۳۸ تذکر کتبی داده شده است.

مدیرکل بازرسی استان کرمان با اشاره به نظارت دقیق بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: طی چهار هفته اخیر ۴۸ واحد متخلف پلمب و تعطیل شد ضمن اینکه بیشترین بازرسی از واحد‌ها در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان و سازمان صمت خواهد بود.

نویدی با بیان اینکه گشت‌های ویژه کرونا به صورت هدفمند و دقیق انجام می‌شود، اظهار کرد: از هفته جاری دو حالت گشت ویژه اجرا می‌شود؛ یکی از آن‌ها گشت صنوف محور است و صبح‌ها از ساعت هفت الی ۱۴ گشت دارند و گشت دیگر گشت ویژه تالار‌ها و رستوران‌ها که از ساعت شش بعد از ظهر تا دو نیمه شب فعال هستند.

وی با تاکید بر برخورد قانونی با متخلفان و بی اعتنایان به پروتکل‌های بهداشتی تصریح کرد: از زمان راه اندازی گشت‌های ویژه کرونا ۴۷۸ گشت‌زنی انجام شده که ۹۹ مورد اخطار، ۵۲ مورد تعطیلی و ۱۴ مورد آن‌ها خاص بوده و بر اساس نیاز به فوریت موضوع پیگیری شده است.
منبع: مهر
برچسب ها: آزادی ، نظارت ، پروتکل ، بهداشتی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: