* روند احداث گذر سرتل به نیروگاه اتمی بوشهر تسریع شود
پ
کد خبر : ۱۸۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴ -15 May 2020
عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: روند اجرای هر چه زودتر گذر سرتل به نیروگاه اتمی برای بهبود وضعیت رفت و آمد خودرو‌ها در این مسیر تسریع شود.
به گزارش «آزادی» پویا دولابی روز جمعه در این ارتباط افزود: بیش از ۲ سال از آغاز عملیات اجرایی گذر سرتل به نیروگاه اتمی می‌گذرد، ولی تاکنون پیشرفت قابل قبولی نداشته‌است.
وی بیان کرد: در بودجه امسال شهرداری نیز پنج میلیارد تومان اعتبار داخلی و هفت میلیارد تومان اعتبارات استانی به این طرح اختصاص یافته‌است و ضرورت دارد هر چه سریع‌تر اجرای این طرح که نقشی مهم در کاهش بار رفت و آمد در آن منطقه دارد، آغاز شود.

دولابی همچنین با اشاره به اعتبار ۱۲ میلیاردتومانی میراث فرهنگی برای بافت تاریخی بوشهر بویژه سنگفرش کردن پیاده‌روها، از سرپرست شهرداری خواست تا با برگزاری نشست‌های هماهنگی با این اداره، از موازی کاری و هم‌پوشانی طرح‌ها با شهرداری جلوگیری و اعتبارات به صورت متنوع‌تر در بافت تاریخی توزیع شود.
وی با بیان اینکه بازنگری طرح جامع شهر بوشهر در دستور کار است، هماهنگی شهرداری برای اعلام آسیب‌های طرح قبلی ضروری است تا اجحاف کمتری به شهروندان صورت گیرد و از موارد اشکال پیشگیری شود.

مسیر سرتل به نیروگاه اتمی دسترسی محله‌های جنوبی شهر بوشهر شامل تنگک‌ها و روستا‌های هلیله و بندرگاه به محله‌های سبزآباد، امامزاده و رونی به میزان قابل توجهی کوتاه‌تر می‌کند.
منبع: ایرنا
برچسب ها: آزادی ، روند ، احداث ، بوشهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: