* روز قدس، روز اتحاد مسلمین علیه مستکبران است
پ
کد خبر : ۱۸۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲ -13 May 2020
استاندار زنجان، گفت: روز قدس، روز اتحاد و همدلی همه مسلمین و آزادیخوهان جهان علیه مستکبران، ضالمان، ستمگران و غاصبان است.
به گزارش «آزادی» فتح الله حقیقی روز چهارشنبه در جلسه ستاد برگزاری روز جهانی قدس که با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در سالن جلسات استانداری زنجان برگزار شد افزود: این روز مهم و تاثیرگذار در حقیقت روز پیروزی مستضعفان و مظلومان بر جهان استکبار و استبداد و کسانی است که روی و چهره هر پلیدی را سفید کرده اند.

وی به شیوع کرونا در جهان اشاره کرد و اظهار داشت: امید است این ویروس منحوس همراه با مستکبران و مستبدان، ریشه کن شده و از بین برود تا بشریت از شر آن نجات یابد.

حقیقی با اشاره به اینکه روز قدس موضوعی است که سازمان‌های بین المللی راجع به آن مصوبه دارند تصریح کرد: کشور‌هایی که ادعای دموکراسی دارند و تمامی اندیشمندان جهان، موضوع قدس را تایید می‌کنند.

وی با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی، خصلت حیوانی داشته و بویی از انسانیت نبرده است، افزود: نباید بهترین مکان اسلام به عده‌ای واگذار شود که بویی از دیانت و انسانیت ندارند.

استاندار زنجان با تاکید براینکه سران رژیم جعلی اسراییل اعتراف دارند که حیات‌شان، ارتباط و بسته به قدس است و برای دستیابی به اهداف شوم و پلید خود دست به ترفند‌های مختلف می‌زنند و سعی می‌کنند موضوع قدس را یک مساله شخصی جلوه داده و جوانمردی، وحدت، غیرت، همیت و هماهنگی و اتحاد جهان اسلام را از بین ببرند.

حقیقی افزود: البته ترفند دشمنان دین و قرآن، کارساز نیست و ایمان و اعتقاد راسخ مسلمین و آزادیخواهان جهان، سال به سال در خصوص ادامه راه قدس بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال به دلیل شویع ویروس کرونا، مراسم روز قدس به شیوه جدید برگزار خواهد شد، اظهار داشت: امسال باید نظم و انضباط، امنیت، فاصله گذاری اجتماعی و سطح بهداشت، بهتر و بیشتر از سال‌های گذشته مراعات شده و مطلقا از کار‌های احساسی پرهیز شود.

استاندار زنجان با تاکید براینکه کسی حق ندارد کار‌های احساس انجام دهد، گفت: باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، با حضور پرشور و گسترده خود، مشت و تودهنی محکمی به جهان استکبار و استبداد بزنیم.

حقیقی افزود: مراسم روز قدس امسال در زنجان نیز باید بسیار عظیم، گسترده و باعظمت برگزار شود و باید تبلیغات خوب و مناسب صورت گرفته و لازم است کمیته‌های شکل گرفته نیز کار‌های محوله را به نحو مطلوب انجام دهند تا حضور پرشور و باشکوهی را شاهد شویم.

وی با اشاره به اینکه باید از هرگونه تجمعات در مسیر‌های تعیین شده برای راهپیمایی، خودداری و جلوگیری شود، تصریح کرد: باید در ایجاد نظم و انضباط دقت بیشتری شود و در کنار این موضوع بایستی به توصیه‌ها و هشدار‌های ارایه شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی، دقیق‌تر عمل شود تا مشکل کرونایی اتفاق نیفتد.

حقیقی در سخنان خود، گریزی هم به بازگشایی مدارس زد و با تاکید براینکه سلامتی مردم امر بسیار مهمی است، اظهار داشت: سلامتی فرزندان خانواده‌ها اولویت اصلی و صددرصدی ما است و به هیچ وجه نباید نسبت به این موضوع کم توجه بود.

وی افزود: مدارس ۲۷ اردیبهشت ماه بازگشایی خواهد شد، اما این به معنی حضور دانش آموزان در کلاس‌های درس نیست و در واقع هر فراگیری که سوال و ابهامی در دروس خود دارد می‌تواند با هماهنگی مدیر و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، نسبت به رفع اشکالات درسی خود اقدام کند و هیچ اجباری هم برای حضور دانش آموزان نیست.
منبع: ایرنا
برچسب ها: آزادی ، روز قدس ، اتحاد ، مسلمین
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: