* جهش تولید جز با رفع مشکلات تولیدکنندگان میسر نمی‌شود
پ
کد خبر : ۱۸۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷ -12 May 2020
فرماندار شهرستان ورامین گفت: به منظور تحقق شعار جهش تولید مد نظر رهبر معظم انقلاب، باید مسائل، مشکلات و موانع تولید شناسایی و رفع شود چرا که این امر بدون رفع مشکلات تولید کنندگان میسر نمی‌شود.
به گزارش «آزادی» حسین کاغذلو روز سه‌شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ورامین که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب سال جاری را با عنوان جهش تولید نام‌گذاری کردند که تحقق این مهم جز با رفع مشکلات تولید کنندگان و چابک کردن روند فعالیت‌های اداری میسر نمی‌شود.
 
وی افزود: مسئولان دستگاه‌های مختلف به ویژه اداره صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی موظفند تا از نزدیک مسائل و مشکلات تولید کنندگان را بررسی و با ارائه پرونده آنان در ستاد رفع موانع تولید زمینه فعالیت واحد‌های تولیدی را فراهم کرده و در صورت نیاز، این مشکلات به ستاد استانی منتقل شود.
 
کاغذلو با تأکید بر لزوم عمل به قانون اظهار کرد: روند پیچیده اداری برای سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف اقتصادی را باید به نفع تولید کنندگان تغییر داد در این صورت است که می‌توان به بهبود فعالیت‌های تولیدی و تحقق شعار سال خوشبین بود.
وی بیشترین مشکلات واحد‌های تولیدی را معوقه‌های بانکی، مشکلات مربوط به مالیات و بیمه اعلام کرد.
 
فرماندار ورامین با اشاره به حمایت از واحد‌های صنعتی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بر ضرورت تعامل هر چه بیشتر سازمان‌های مرتبط با حوزه تولید و بانک‌ها با واحد‌های صنعتی تأکید کرد.
 
وی گفت:: با شیوع ویروس کرونا، برخی از واحد‌های تولیدی، اصناف و واحد‌های تولیدی بخش کشاورزی با مشکلاتی مواجه شدند
که تلاش می‌شود با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این واحد‌ها شناسایی شده و زمینه ارائه خدمات حمایتی دولت به آنان فراهم شود.
 
در این جلسه صاحبان واحد‌های تولیدی دعوت شده به کارگروه مسائل و مشکلات خود را بیان کردند که مقرر شد با همکاری بانک‌های عامل، اداره مالیات و بیمه و مکاتبه با مسئولان استانی این مشکلات برطرف شود.
 
شهرستان ورامین که با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است بیش از ۸۰۰ واحد تولیدی و ۳۸ هزار هکتار اراضی کشاورزی دارد.
منبع: ایرنا
برچسب ها: آزادی ، جهش تولید ، مشکل
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: