* ضدعفونی مصلای گتوند برای مقابله با کرونا
پ
کد خبر : ۱۷۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳ -08 May 2020
دبیر ستاد مردمی مبارزه با کرونا گتوند گفت: مصلای امام خمینی (ره) شهرستان گتوند برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با همکاری ستاد مردمی و ستاد برگزاری نماز جمعه ضدعفونی شد.
به گزارش «آزادی» غلامرضا مهدی پور با اشاره به ضدعفونی و گندزدایی مصلای امام خمینی (ره) افزود: با توجه به اینکه نماز جمعه در شهرستان گتوند بعد از چند هفته از امروز اقامه می‌شود، سالن برپایی نماز و محوطه مصلا برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ضدعفونی و گندزدایی شد.

وی در ادامه به فعالیت‌های ستاد مردمی مبارزه با کرونا گتوند اشاره کرد و گفت: نیرو‌های این ستاد ۶۴ شبانه روز به طور مستمر برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا معابر، خیابان ها، اماکن عمومی، اردوگاه محل سکونت پناهندگان افغان و دیگر نقاط گتوند را ضدعفونی و گندزدایی کردند.

دبیر ستاد مردمی مبارزه با کرونا گتوند افزود:تاکنون بیش از ۲۲ هزار لیتر مواد ضد عفونی (آب ژاول) استفاده شده است. ضمن اینکه اقدامات دیگری از جمله جمع آوری و توزیع ۸۰ بسته بهداشتی، تبلیغات و اطلاع رسانی به شهروندان از سوی این ستاد انجام شد.

مهدی پور در پایان از همکاری خیران، ادارات، نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی با این ستاد مردمی مبارزه با تشکر و قدردانی کرد.

بر اساس تصمیم و ابلاغ شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کل کشور، بنا است نماز جمعه در تعداد محدودی از شهر‌ها اقامه شود.

آغاجاری، امیدیه، اندیکا، ایذه، هفتگل، رامهرمز، گتوند، مسجدسلیمان، هندیجان و هویزه شهر‌هایی هستند که امروز اقامه نماز جمعه برای اولین بار در سال جدید، در این شهر‌ها برگزار می‌شود.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنان به عموم شهروندان توصیه کرده برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در خانه بمانند و سفر‌های درون و برون شهری را محدود کنند.

ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نیز نامیده می‌شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: