* ویروس کرونا نباید دلیلی برای تعطیلی کار‌ها باشد
پ
کد خبر : ۱۷۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳ -27 April 2020
خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی خطاب به مدیران اجرایی استان گفت: ویروس کرونا وجود دارد، اما نباید دلیلی برای تعطیل شدن کار‌های شود.
به گزارش «آزادی» امحمد علی شجاعی در جلسه پیگیری ستاد مصوبات رئیس جمهور که هشتم اردیبهشت در محل استانداری برگزار شد، ظهارکرد: برای اجرای پروژه‌ها تعیین زمان بسیار مهم است و اجرای پروژه بدون تعیین زمان برای پایان آن، مدیریت صحیحی نیست

وی افزود: تا پایان آذر ماه سال‌جاری آبرسانی به ۴۲ روستا که از مصوبات سفر ریاست جمهوری است باید عملیاتی شود

شجاعی ادامه داد: در حوزه آب پروژه‌های ملی و استانی مربوط به سفر ریاست جمهوری بررسی و تا ۱۰ روز آینده مشکلات مربوط به اجرای پروژه‌ها جمع بندی و اعلام شود تا در صورت نیاز از سطح ملی پیگیری کنیم.

وی بیان کرد: پروژه‌های مربوط به حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها باید حداکثر تا ۳ ماه آینده به پایان برسد.

محمدی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز در ادامه این جلسه گفت: در سفر رئیس جمهور و هیات دولت به خراسان شمالی برای تکمیل ۴۴ طرح و پروژه ۵۹۴ میلیارد تومان از محل منابع عمومی و ۳۴۵ میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی اعتبار مصوب شد.

وی افزود: از ۲۹۵ میلیارد تومان اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان از محل منابع عمومی در سال گذشته ۶۵ درصد آن ابلاغ و ۵۹ درصد آن تخصیص یافته است.

محمدی ادامه داد: از ۹۹ میلیارد تومان اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان از محل صندوق توسعه ملی در سال گذشته ۸۵ درصد آن ابلاغ و ۷۹ درصد آن تخصیص یافته است.

وی تصریح کرد: از ۱۹۸ پروژه در قالب ۴۴ طرح مصوب سفر ریاست جمهوری به استان ۱۳ پروژه پایان یافته و ۳۲ پروژه دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد بوده و عملیات اجرایی ۴۱ پروژه هنوز شروع نشده است.
منبع: ایسنا
برچسب ها: آزادی ، ویروس ، کرونا ، تعطیلی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: