* سوریه زمان بازگشایی مرز‌های زمینی با لبنان را اعلام کرد
پ
کد خبر : ۱۷۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸ -26 April 2020
مقام‌های سوریه تصمیم دارند گذرگاه‌های زمینی با لبنان که پس از ثبت اولین مورد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور بسته شدند را در پایان ماه رمضان بازگشایی کنند.
به گزارش «آزادی» سوریه در نظر دارد در راستای کاهش اقدامات احتیاطی مرتبط با ویروس کرونا، مرز‌های خود با لبنان را در پایان ماه رمضان بازگشایی کند.

علاء ابراهیم، استاندار ریف دمشق تاکید کرد، به زودی قرنطینه منطقه السیده زینب در ریف دمشق پس از اتمام آزمایش‌های وزارت بهداشت سوریه که از ۸۰۰ مورد فراتر رفته، برداشته می‌شوند. بیشتر نتایج آزمایش در منطقه السیده زینب منفی و مبتلایان ثبت شده در حومه این منطقه بودند.

وی خاطرنشان کرد: دمشق پذیرای افرادی از لبنان بوده که تعداد آن‌ها حدود ۷۰۰ تن است. این افراد به مدت ۱۴ روز در الدویر قرنطینه شده‌اند.

وی افزود، لغو قرنطینه از منطقه منین در ریف دمشق پس از حصول اطمینان از عدم وجود مبتلا در این منطقه صورت گرفت که به مدت ۲۵ روز قرنطینه شد و سپس وضعیت به حالت عادی بازگشت.

پیش از این وزارت کشور سوریه اعلام کرد، از ۲۳ مارس ۲۰۲۰ همه گذرگاه‌های زمینی این کشور را به روی افرادی که از لبنان بازمی‌گردند از جمله شهروندان سوری به دلیل بیم از انتشار ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی می‌بندد.
برچسب ها: آزادی ، سوریه ، لبنان ، مرز
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: