* افراد خسته توانایی جهش تولید و موفقیت اقتصادی را ندارند
پ
کد خبر : ۱۷۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳ -24 April 2020
امام جمعه موقت ورامین با بیان این که در حوزه اقتصاد نیازمند تفکر انقلابی هستیم، گفت: افراد خسته توانایی تحقق جهش تولید در حوزه اقتصادی را ندارند.
به گزارش «آزادی»  حجت الاسلام سید محسن محمودی در مطالبی که تحت عنوان «پیام جمعه» بیان کرد، با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان، ماه ضیافت الهی و نزول قرآن و کتب آسمانی است، که می‌بایست، به روزه داری در این ماه اهمیت دهیم و با بهانه‌های واهی از این فیض محروم نشویم.

وی اضافه کرد: روزه داری خواص روحی و جسمی فراوانی دارد و در سلامت جسمی نیز تأثیرگذار است، اگر کسی به دلیل بیماری و یا هر دلیل دیگری روزه نگرفت، نباید علنی روزه خواری کند.

محمودی تظاهر به روزه خواری را گناهی بزرگ دانست و گفت: باید نسبت به روزه خواری امر به معروف و نهی از منکر کرد و نیروی انتظامی و مسئولان نیز به وظیفه قانونی خود در برخورد با روزه خواری علنی عمل کنند.

هر خانه را به مساجد تبدیل کنیم

وی با اشاره به محرومیت از نعمت اجتماع در مساجد در ماه رمضان افزود: امیدواریم، با نظر کارشناسان و ستاد ملی مقابله با کرونا شرایط برای اجتماع در مساجد همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فراهم شود، اگرچه رعایت قانون و مصوبات این ستاد برای همه لازم است، اما آیا نمی‌شود، همان گونه که پاساژها، مراکز صنفی و ادارات با رعایت موازین بهداشتی باز هستند، مساجد نیز به عنوان مراکز عبادت و معنویت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به وظیفه خود عمل کنند.

محمودی افزود: اما حالا که از فیض حضور در مساجد محروم هستیم، هر خانه را به مسجد تبدیل کنیم، به قرائت دعا، تلاوت قرآن و توسل اهمیت دهیم و فضای خانه‌ها را نورانی و معطر به عطر کلام وحی و اهل بیت کنیم.

تقدیر از سپاه در خصوص پرتاب ماهواره

امام جمعه موقت ورامین گفت: این روزها که ملت ایران به واسطه شیوع ویروس کرونا با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کنند، سپاه مقتدر و عزت آفرین با اقدام انقلابی خود بار دیگر آب به لانه مورچه‌ها انداخت و با پرتاب ماهواره «نور»، فضا را سپاهی کرد.

وی افزود: آن افرادی که می‌گفتند، ایرانی‌ها نمی‌توانند، در تولید موفق باشند و ما را مسخره می‌کردند، بیایند و ببینند، مریدان رهبری ماهواره‌ای به فضا پرتاب کرده‌اند، که بر تمام کره زمین احاطه و اشراف دارد، گفت: در حوزه اقتصاد نیز نیازمند چنین تفکری هستیم، با افکار غربی و الگوهای پوسیده لیبرال و افراد خسته و واداده نمی‌توان در حوزه اقتصادی به نقطه مطلوب رسید، این افراد توانایی تحقق جهش تولید و موفقیت اقتصادی را ندارند.

موانع تولید برداشته شود

وی با بیان اینکه باید موانع تولید برداشته شود، گفت: باید با مدیران خسته و مانع تراش برخورد کرد و با امید به آینده، توکل به خدا و استفاده از ظرفیت‌های خدادادی مسیر جهش تولید را هموار کرد.
منبع: مهر
برچسب ها: آزادی ، افراد ، توانایی ، موفقیت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: