* فرار به جلوی جدید ترامپ؛ قایق‌های ایرانی را بزنید!
پ
کد خبر : ۱۷۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴ -22 April 2020
رئیس‌جمهوری آمریکا در تلاش برای رهائی از موج انتقادات علیه خود در موضوعات مختلف، گفت: دستور دادم اگر شناور ایرانی متعرض کشتی‌های آمریکایی شد، آن را بزنند!
به گزارش «آزادی» ، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا امروز چهارشنبه در پیامی توئیتری در تلاش برای رهائی از موج انتقادات علیه خود در موضوعات مختلف و گرم کردن تنور انتخابات ریاست جمهوری سال جاری در این کشور در پیامی توئیتری نوشت: به نیروی دریایی آمریکا دستور داده‌ام هر شناور ایرانی که به کشتی‌های آمریکایی (در خلیج فارس) متعرض شوند را هدف قرار داده و نابود کنند!

این در حالیست که ترامپ از سویی در موضوع نظارت سپاه بر حریم آبی ایران در خلیج فارس و دریای عمان به ویژه پس از هشدار اخیر قایق‌های گشت زنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شناور‌های آمریکایی در خصوص لزوم پرهیز از اقدامات تحریک‌آمیز در افکار عمومی کشورش تحت فشار قرار دارد و لذا برای خلاصی از انتقادات گسترده مجبور به لاف زنی جدیدی شده است.

از سوی دیگر هر چه به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نزدیک‌تر می‌شویم، ترامپ برای گرم‌تر کردن تنور انتخابات و جلب آرای بیشتر مخصوصاً از سوی تندرو‌ها در این کشور چاره‌ای جز فرار به جلو ندارد.

در همین رابطه، رئیس جمهوری ترامپ با انتقادات زیادی از سوی افکار عمومی این کشور در خصوص مقابله دیرهنگام با شیوع ویروس کرونا مواجه است و لذا می‌کوشد تا با ارسال پیام هائی از بار مسئولیت خود شانه خالی کند.

از سوی دیگر، این پیام ترامپ را می‌توان واکنشی از سر استیصال به پرتاب ماهواره «نور» به عنوان بخشی از برنامه صلح آمیز دفاعی فضایی ایران نیز توصیف کرد.
منبع: مهر
برچسب ها: آزادی ، فرار ، ترامپ ، قایق
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: